Albert7 465 Skrevet 19. December, 2016 http://www.seoghoer.dk/nyheder/spreder-ben-paa-tronen nogen der ved hvad der blev af Susanne, kan ikke finde noget siden 2012 ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 19. December, 2016 mit bud er hun er nok stoppet helt, har prøvet hende 2 gange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 19. December, 2016 Der er blevet svaret, i den første tråd du spurgte i. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ekek 235 Skrevet 19. December, 2016 Ja hun må være stoppet, selvom det ikke er så længe siden som 2012. Jeg besøgte hende vist senest i 2014 og skulle hun genåbne butikken ville jeg straks stille mig i kø. Hendes gamle sted kan nu lejes som "legelejlighed i Valby" og bruges vist også stadig af et par andre damer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 19. December, 2016 (edited) ekek skrev, 1 time siden: ..... Hendes gamle sted kan nu lejes som "legelejlighed i Valby" og bruges vist også stadig af et par andre damer. Ja, det ville da være synd andet, for det er flotte og tiltalende lokaler, hvor der bl.a. er gjort en del ud af lydisoleringen. Indgangen er ikke helt diskret, hvilket udgangen dog er, og det sidste er det vigtigste for mig. Jeg har besøgt både Susanne og Cecilie L på stedet, og har kun de bedste minder derfra. Redigeret 19. December, 2016 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 19. December, 2016 Ingen anelse, men hvordan ved du, at hun hedder Susanne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 19. December, 2016 (edited) Vestegnen skrev, for 3 minutter siden: Ingen anelse, men hvordan ved du, at hun hedder Susanne? Det har hun været relativ åben omkring. Redigeret 19. December, 2016 af Iscenesat Virkelighed 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AdamKBH 174 Skrevet 20. December, 2016 Øv at hun er stoppet. Fik aldrig besøgt hende men var meget fristet af hendes naturlige dusk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Albert7 465 Skrevet 27. December, 2016 Iscenesat Virkelighed skrev, den 19/12/2016 at 21:12: Der er blevet svaret, i den første tråd du spurgte i. Ok... det havde jeg ikke set, er først lige begyndt at skrive på siden og ved at finde ud af hvordan den fungerer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg