Hop til indhold

Susanne legelysten

Featured Replies

Skrevet

Ja hun må være stoppet, selvom det ikke er så længe siden som 2012. Jeg besøgte hende vist senest i 2014 og skulle hun genåbne butikken ville jeg straks stille mig i kø. Hendes gamle sted kan nu lejes som "legelejlighed i Valby" og bruges vist også stadig af et par andre damer. 

Skrevet
ekek skrev, 1 time siden:

..... Hendes gamle sted kan nu lejes som "legelejlighed i Valby" og bruges vist også stadig af et par andre damer. 

Ja, det ville da være synd andet, for det er flotte og tiltalende lokaler, hvor der bl.a. er gjort en del ud af lydisoleringen. Indgangen er ikke helt diskret, hvilket udgangen dog er, og det sidste er det vigtigste for mig. Jeg har besøgt både Susanne og Cecilie L på stedet, og har kun de bedste minder derfra.

Redigeret af Borende X

Skrevet

Ingen anelse, men hvordan ved du, at hun hedder Susanne?

Skrevet

Øv at hun er stoppet. Fik aldrig besøgt hende men var meget fristet af hendes naturlige dusk

Skrevet
  • Author
Iscenesat Virkelighed skrev, den 19/12/2016 at 21:12:

Der er blevet svaret, i den første tråd du spurgte i.

Ok... det havde jeg ikke set, er først lige begyndt at skrive på siden og ved at finde ud af hvordan den fungerer.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.