Hop til indhold
Jernsvinet

Gråmose, Hovedvej A13

Recommended Posts

Kan se der er kommet en ny klinik i den gamle tankstation i Gråmose med et par "spanske piger" - nogen, der vil byde ind med erfaringer?

Maja - ny Klinik - Hovedvej 13

I dag, kl. 17:01
Ny Klinik på Hovedvej 13, midt mellem Herning, Viborg, Silkeborg! Maja er en dejlig Spansk dame på 36, en smule buttet men dejlig fast i kødet. Store dejlige E - skåle der elsker at blive nusset og leget med, en god sambanumse, lækkert langt hår og negle, de sødeste / frækkeste Bambi øjn

Jenny, ny pige - nyt sted - Hovedvej 13

I dag, kl. 15:28
Nyt sted på Hovedvej 13, FLOT NY KLINIK! midt mellem Herning, Viborg, Silkeborg Jenny er en høj flot pige på 33, lækre lamselår, nusseglade store bryster, slank talje og fræk Latino numse. HOTTE JENNY. Min krop er din legeplads, og jeg vil nyde at blive behandlet rigtig godt af en viril
Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren
Jernsvinet skrev, for 21 minutter siden:

Mærkeligt at der ikke er nogen, der vil byde en med en anmeldelse?

Men det er måske ikke værd at skrive hjem om ;)

Har kørt forbi et par gange, og ser ikke ud til der er aktivitet på stedet....annoncer der er aktuelle??

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grækeren skrev, for 24 minutter siden:

Har kørt forbi et par gange, og ser ikke ud til der er aktivitet på stedet....annoncer der er aktuelle??

Kunne ikke lige finde nogen annonce i travbladet og de gamle annoncer er slettede, men der plejer at være lys i lampen, når jeg kører forbi, men jeg har endnu ikke set nogen biler holde ude foran (nok heller ikke det mest diskrete sted :huh:

Bemærkede at der til gengæld var flere annocer fra Valhalla (det er måske også en spids mere diskret) ;)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bullermadsen

gid vide om de er sponsor for den lokale byggemarket indenfor silikone hvis det er ægte billeder så er det dælme grimme patter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...