Hop til indhold

Gråmose, Hovedvej A13

Featured Replies

Skrevet

Kan se der er kommet en ny klinik i den gamle tankstation i Gråmose med et par "spanske piger" - nogen, der vil byde ind med erfaringer?

Maja - ny Klinik - Hovedvej 13

I dag, kl. 17:01
Ny Klinik på Hovedvej 13, midt mellem Herning, Viborg, Silkeborg! Maja er en dejlig Spansk dame på 36, en smule buttet men dejlig fast i kødet. Store dejlige E - skåle der elsker at blive nusset og leget med, en god sambanumse, lækkert langt hår og negle, de sødeste / frækkeste Bambi øjn

Jenny, ny pige - nyt sted - Hovedvej 13

I dag, kl. 15:28
Nyt sted på Hovedvej 13, FLOT NY KLINIK! midt mellem Herning, Viborg, Silkeborg Jenny er en høj flot pige på 33, lækre lamselår, nusseglade store bryster, slank talje og fræk Latino numse. HOTTE JENNY. Min krop er din legeplads, og jeg vil nyde at blive behandlet rigtig godt af en viril

Redigeret af Extinguisher

Skrevet

Tag endelig en for holdet Jernsvin!

Skrevet
  • Author
champ skrev, for 12 minutter siden:

Tag endelig en for holdet Jernsvin!

Ja, det ville da en dejlig julegave til mig selv :P

Skrevet

Ja forhåbentlig!

Hende Maja ser rigtig flot ud på de billeder!

Skrevet

Hej brødre.nu må der sgu:huh:være nogen der har besøgt det nye sted.jeg kan ikke pga af økonomiske lommesmerter:-(her til jul

Skrevet

Hej brødre prøver lige at spørge igen,er der ikke nogen der har været der endnu,,,ellers må jeg måske prøve med et besøg.men ville være godt at høre om der er godt eller skidt service på stedet:-(

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Mærkeligt at der ikke er nogen, der vil byde en med en anmeldelse?

Men det er måske ikke værd at skrive hjem om ;)

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 21 minutter siden:

Mærkeligt at der ikke er nogen, der vil byde en med en anmeldelse?

Men det er måske ikke værd at skrive hjem om ;)

Har kørt forbi et par gange, og ser ikke ud til der er aktivitet på stedet....annoncer der er aktuelle??

Redigeret af Grækeren

Skrevet
  • Author
Grækeren skrev, for 24 minutter siden:

Har kørt forbi et par gange, og ser ikke ud til der er aktivitet på stedet....annoncer der er aktuelle??

Kunne ikke lige finde nogen annonce i travbladet og de gamle annoncer er slettede, men der plejer at være lys i lampen, når jeg kører forbi, men jeg har endnu ikke set nogen biler holde ude foran (nok heller ikke det mest diskrete sted :huh:

Bemærkede at der til gengæld var flere annocer fra Valhalla (det er måske også en spids mere diskret) ;)

Redigeret af Jernsvinet

• 2 months later...
Skrevet

gid vide om de er sponsor for den lokale byggemarket indenfor silikone hvis det er ægte billeder så er det dælme grimme patter

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.