Hop til indhold
elsker6

Amanda eller Aisan Svendborg

Recommended Posts

Da turen skal til Sjælland, tænker jeg at jeg lige må få ladet op til resten af turen i Svendborg. Men hvem skal jeg vælge af de 2 som jeg har læst meget godt om? Kan forstå de holder til samme sted. Og tilbyder de kys/tungekys?

Del dette indlæg


Link til indlæg
elsker6 skrev, for 4 timer siden:

Synes alle dem jeg gerne vil besøge de her dage er rejst. Må være lidt hurtigere ser det ud til 

Hej

Ja det er sgu surt for dig. Men de kommer helt sikkert igen. Hvis du vil have den bedste oplevelse med en rigtig sød kvinde skal du vælge Aisan. Min erfaring er at hun giver FULD valuta for pengene. Amanda der imod er ikke så erfaren og måske lidt mere tilbageholdende, men til gengæld er hun i mine øjne virkelig gude smuk. Billederne yder hende slet ikke retfærdighed, hun er meget smukkere i virkeligheden. Og hermed ikke sagt at Aisan ikke er smuk. Hun ser virkelig godt ud men hendes lidt asiatisk prægede udseende. Men igen - der skal altså virkelig noget til at hamle op med Amanda hvad det angår.
Håber du får chancen for at være sammen med en af dem en dag. Eller måske endda dem begge samtidig. Det tilbyder de somme tider.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 7 minutter siden:

Hej

Ja det er sgu surt for dig. Men de kommer helt sikkert igen. Hvis du vil have den bedste oplevelse med en rigtig sød kvinde skal du vælge Aisan. Min erfaring er at hun giver FULD valuta for pengene. Amanda der imod er ikke så erfaren og måske lidt mere tilbageholdende, men til gengæld er hun i mine øjne virkelig gude smuk. Billederne yder hende slet ikke retfærdighed, hun er meget smukkere i virkeligheden. Og hermed ikke sagt at Aisan ikke er smuk. Hun ser virkelig godt ud men hendes lidt asiatisk prægede udseende. Men igen - der skal altså virkelig noget til at hamle op med Amanda hvad det angår.
Håber du får chancen for at være sammen med en af dem en dag. Eller måske endda dem begge samtidig. Det tilbyder de somme tider.

Det vil jeg huske til næste gang de er her. Lyder også til at de fleste er mere end tilfredse efter et besøg hos dem :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
elsker6 skrev, for 5 minutter siden:

Det vil jeg huske til næste gang de er her. Lyder også til at de fleste er mere end tilfredse efter et besøg hos dem :) 

Jeg kan i hvert fald varmt anbefale specielt Aisan. Men tror nu også hende og jeg har en kemi der virkelig bare passer sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...