Hop til indhold
Lady Cherie

Gamle anmeldelser arkiv?

Recommended Posts

Jeg syntes jeg for tiden ser at man/nogen hiver gamle anmeldelser frem af piger, der er gået på "pension"/ude af branchen eller at anmeldelserne er så gamle at de burde, efter min mening kunne gå i en slags arkiv, eller låses, så de ikke poper op med spørgsmål om hvor er den og den pige henne?

De piger der er trådt ud af branchen har brug for den anonymitet, det kan give dem, uden div. spørgsmål om dit eller datten, billeder/brystmål og andet.

Hvis de stadig er aktive fortæller de os det nok!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 29 minutter siden:

Jeg syntes jeg for tiden ser at man/nogen hiver gamle anmeldelser frem af piger, der er gået på "pension"/ude af branchen eller at anmeldelserne er så gamle at de burde, efter min mening kunne gå i en slags arkiv, eller låses, så de ikke poper op med spørgsmål om hvor er den og den pige henne?

De piger der er trådt ud af branchen har brug for den anonymitet, det kan give dem, uden div. spørgsmål om dit eller datten, billeder/brystmål og andet.

Hvis de stadig er aktive fortæller de os det nok!

Jeg kan godt forstå, at du mener at piger som ikke længere er i branchen skal have anonymitet. Der er imidlertid mange piger son stadig er aktive som seners er blevet anmeldt år tilbage, hvorfor disse anmeldelser er det mest aktuelle om dem.

Det må da også være en anerkendelse at der bliver spurgt efter en og hvor man er henne. Ingen tvinger nogen til at svare, hvis de ikke selv vil. "billeder/brystmål og andet" er noget pigen selv har lagt ud eller alternativt det rene gæt.

Selv om de aktive piger gør opmærksom på sig selv gennem annoncer og lignende, så kan der også være nogen som er gået fra aktivitet til mindre aktivitet og ikke er væk.

Dette betyder ikke, at jeg ikke forstår hvad du mener og forstår at man gerne vil leve et andet liv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Migmanden

Jeg tror vi er meget enige.

Men jeg så i dag, en anmeldelse der var trukket frem fra 2012 af en pige, med hvor træffes hun i dag?

Der må jeg mene at en efterlysning må være mere på sin plads, end at man hiver så gammel en ting frem?

Evt at man feks lavede en regel om at anmeldelser der var over xxx dage/mån gammel, kunne der ikke skrives på længre?

feks. under bdsm-boardet, har der været "søhelte" der har trukket, antikke anmeldelser frem med helt tåbelige bemærkninger, på stribevis af anmeldelser, som spamindlæg, bare fordi, man har kunne genere, med at kunne gøre det.

Tænk hvis hele boardet blev ramt af den slags søhelte, der kun skrev under de ældeste anmeldelser?

Del dette indlæg


Link til indlæg

På mange Forums på the world wide web, er der regler hvor en tråd som har været inaktiv i et år, ikke må bringes tilbage til live igen, og sker det, bliver en sådan tråd låst af en Moderator.

Ville da være en god ide at det blev sådan her.. Jeg har flere gange begyndt at læse en tråd, som jeg troede var ny, og dermed relevant, bare for at se at den var flere år gammel..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...