Hop til indhold

Nara thaimassage vejle

Featured Replies

Skrevet

Så blev der lige tid til lidt selv forkælelse her op mod jul og valget faldt på Nara thaimassage i vejle det viste sig at være et godt valg.

jeg kom ind og blev venlig modtaget af ICE en flot asian pige på omkring 35 tror jeg, jeg fik lidt olie pjask på ryggen imens hendes ansat tog et bad for det var hende

jeg skulle hygge mig med, en ny pige på ca 25 år, ok krop med små bryster, som lige var kommet fra Bangkok, og hun kunne ikke et ord Engelsk, og helt ny i faget, genert var hun også, ikke noget skønhed.

men hun var virkelig sød, så jeg fik tøjet af hende, og liderlig som jeg var på med kondomet og så var vi i gang, og hun tøede hurtigt op, så vi havde god sex sammen, bagefter lagde jeg mig på briksen igen og hun gav mig welness/massage resten af timen, alt i alt en rigtig god oplevelse, og næste gang får jeg fornøjelse af ICE, for hun var ikke køreklar i dag og det glæder jeg mig

til, hun er en smuk og sød kvinde som snakker udmærket engelsk,det hele tog en time og kostede 1000kr.

Skrevet

Tak til Knaldehunden for god anmeldelse :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.