Hop til indhold
Jernsvinet

Usædvanlige slankekure

Recommended Posts

Her op til jul - eller måske mere efter julen, kan det være nødvendig med en slankekur:

http://www.msn.com/da-dk/nyheder/udland/australske-andrew-tabte-over-50-kg-gjorde-det-med-helt-usædvanlig-kur/ar-AAlyB7T?ocid=iehp

Gade vide hvornår de finder ud af, at man kan slanke sig ved at spise risalamande, bare man spiser nok af det?

Billedresultat for risalamande

Her er ihvertfald en god opskrift:

Det skal du bruge:

Risengrød
130 g grødris
1 l sødmælk
1 vaniljestang
75 g sukker
1 knivspids salt

Desuden
75-100 g smuttede mandler
4 dl piskefløde
1 stor tykbundet gryde med låg, der kan gå i ovnen

Sådan gør du:

Varm ovnen op til 200°. Skyl risene, og kog dem forsigtigt op med mælken i en tykbundet gryde. Rør rundt hele tiden. Flæk vaniljestangen, og skrab kornene ud; og kom vanillekorn og stangen ned i risene sammen med sukker og salt. Sæt låg på gryden, og sæt den ind i ovnen i ½ time. Bliv ikke nervøs over, at den er så flydende, som den er.

Lad risengrøden køle helt af. Fisk vanillestængerne op. Hak mandlerne groft. Pisk fløden indtil den har til konsistens som en tyk ymer, og vend den forsigtigt rundt i risengrøden sammen med mandlerne. Lad risalamanden stå og sætte sig, og server den med en kirsebærsauce af god kvalitet – f.eks. den fra Meyers.

http://www.meyersmad.dk/lav-mad/opskrifter/risalamande/

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Jernsvinet  Den er sjov tak !!! Sten Hegler havde Annans kuren, og Rigshospitalet æggekure. Ja så tog jeg kartoflerne.

Opskriften er god kan jeg se.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Slanke kure, er op, ned og op igen i vægten, i skal lave om på kosten, det virker :-) 
Mine retro billeder, er et godt bevis på ny livstil ;-)

Sort og Hvid...003.jpg

2005-09-30 12.21.24-1.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tråd om slankekurer er da faktisk spænende !

Min

Masser af grønsager, små snittet steges i wok samt magert kød , smagt til med div flydende saucer, stærkt, sødt, salt

tabte 10 % på 3 mdr. dom min læge sagde (var i grå sone for diabetes 2)

Har holdt vægten siden !!

Anden læge sagde at mange sygdomme hjalp det på !!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...