s.f.s 60 Skrevet 18. December, 2016 (edited) Med bil til service, mødte vi ind onsdag kl 13.15. Der var 8 piger allerede. Der kom 2 middelaldrene mænd (sikkert lokale) samtidig med os to. Vi blev budt ind, og spurgt om det var "erste mall. Stedet er blevet meget frisket op. - alt var rent og pænt. Pris er som omtalt på andre omtaler 60euro for quick 15-20 min og 80 for 1/2 time. 50euro i depositum for nøgle (nyt ifht. sidste gang) - også 50 euro hvis man mister sit kort til bar som man får udleveret!!! Det er primært Rumænske piger, men så også ud som der var "lyse" piger imellem. Pigerne er på ingen måde påtrængende, men kommer og snakker, og forstår afvisning. Min oplevelse med pige vil jeg ikke referere, men service var helt i top. - eneste specielle var, at der gik malere i gangen oppe i værelses-gangen - de trådte pænt til side når der kom piger med kunder :-)) - Zimmer jeg besøgte, var helt ny-renoveret og rigtig flot. Sidste jeg var der for et par år siden, var der en dårlig stemning, med et par mørke drengetyper der gik rundt inde i bar - intet at fornemme på den måde denne gang. - kun piger over alt, både i bar, modtagelse og oprydning ved baderum Redigeret 18. December, 2016 af s.f.s 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg