Hop til indhold
indokarami

Dinnerdate med Maii Love

Recommended Posts

Jeg har før anmeldt Maii og givet meget rosende ord til hende. Dette er ingen undtagelse… Min erfaring med GP’er begrænser sig til en kedelig førstegangsoplevelse for nogle år siden, diverse forskellige afslutninger ifm. thai massage – og så mine oplevelser med Maii.

Min første gang med hende var lidt af et tilfælde – og på datoen er det 1 år og 7 måneder siden. Har haft flere (/udelukkende) gode oplevelser med hende efterfølgende og kan vel godt betegne mig selvom som en stamgæst. Derfor har det også været ærgerligt, at hun er stoppet med sine faste mandage. Af samme årsag svarede jeg på hendes julehilsen i forum med en besked om, at jeg håbede snart at se hende. Det var hun hurtig til at følge op på og det endte ud i en ”dinnerdate” med hende i går aftes.

Maii mødte op iført meget lange støvler, en tætsiddende kjole-nederdel-ting, en pæn BH, noget strømpebuks-hofteholder noget, en rød g-streng og sit frække smil.

Hvis man er til tynde, afpillede piger, skal man ikke vælge Maii. Men kan man godt lide dejlige former, skønne naturlige bryster (af god størrelse), lidt blæk, en fantastisk røv og et par lækre læber, så går man bestemt ikke galt i byen… Og kan man godt lide der er glat forneden, akkompagneret af en lille ”fartstribe”, så kan man også glæde sig til at smage på hende…

Hun er indlevende og man kan se, at hun nyder sex. Hun nyder at røre, lege, provokere, give og tage imod. Hendes læber, tunge og hænder giver et fremragende BJ, hvor teknikken spiller sammen med begæret og giver en skøn følelse.

Forskellige stillinger ser hun ud til at nyde mindst lige så meget, hvad enten det er missionær, doggystyle, hendes foretrukne ridepige eller andre variationer. Og jeg er ikke i tvivl om, at de orgasmer jeg vred ud af hende var ægte. Tror kun tilsvarende vejrtrækning og muskelsammentrækning ville kunne fakes, hvis man havde et epilepsianfald… Ægte bryster, ægte former og ægte fornemmelser, jeg er klart fan!

Vil ikke gå helt i detaljer, men vi havde en top fræk aften. Lige fra ankomst og den meget snarligt følgende afklædning og af mig (og senere hende), over i et væld af stillinger og flere klimaks, til den fælles middag – nydt i fortsat afklædt tilstand. Der blev hygget, grinet og mest af alt, så var det frækt og nærværende.

Når engang jeg vinder den store Eurojackpot pulje, så er jeg ikke i tvivl om, at denne type dates skal være mange og hyppigere…..

Tak for en dejlig aften, Maii - og tak fordi du er som du er. Jeg er tryg i dit selskab...

Og hvis du læser med, så ved du også, at nogle af millionerne skal bruges på at købe Tjekkiet… ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære indkarami:)

 - et godt, smukt og sødt skriv lige fra dit hjerte<3 om en skøn kvinde:wub:

Man skal bare læse disse 20 ord :  Tak for en dejlig aften, Maii - og tak fordi du er som du er. Jeg er tryg i dit selskab...      disse ord siger det hele :)

Mange hilsner 

Nyder livet

--------------

Jeg kan godt lide de mænd der formår at fetere, værdsætte og nyde det vigtigste i vores liv  - kvinderne  - og du er en af dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Jeg har sagt det før og jeg siger det gerne igen: Jeg har verdens bedste gæster :) 

Tak for en lækker og fræk aften. 

Ps. Jeg har lige kigget på dba.dk og jeg kan altså ikke finde Tjekkiet ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maii Love skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har sagt det før og jeg siger det gerne igen: Jeg har verdens bedste gæster :) 

Tak for en lækker og fræk aften. 

Ps. Jeg har lige kigget på dba.dk og jeg kan altså ikke finde Tjekkiet ;) 

Kig på Gul & Gratis :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, 1 time siden:

Jeg kan godt lide de mænd der formår at fetere, værdsætte og nyde det vigtigste i vores liv  - kvinderne  - og du er en af dem.

Måske lige bortset fra at vores børn er vigtigere.... men du har så evigt ret :)  Kvinderne skal vide hvor dejlige de er ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...