Allez 103 Skrevet 18. December, 2016 Hej alle. Skriver da i som regel kan hjælpe en ven i nøden. I sidste uge var jeg forbi Alexandra, som også beskrevet andet sted her på siden. Kan nu se at der er både Kate, Gabi og Melly, der har noget der i hvert fald minder om helt samme setup og fremgangsmåde. Der er flere der har skrevet til Gabi og Kate, men kan ikke se noget til Melly: https://annoncelight.dk/showad/219933 Annoncen ser også i opbygning lidt anderledes ud end de andre, så ved ikke om det er helt samme fremgangsmåde. Så håber meget i kan hjælpe og at der er en eller flere der har været forbi og kan give en anmeldelse af besøget og specielt at det hele er som det skal være, inden man forsøger hos hende og risikere at det måske ikke er som beskrevet Håber endnu engang på hjælp 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allez 103 Skrevet 18. December, 2016 Tog en for holdet og tog afsted. Det er jeg ekstremt glad for nu og smiler forsat over hele ansigtet når jeg tænker på det. Har lavet anmeldelse her: 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg