Hop til indhold

Nogen der har erfaringer med "Melly at your service - GFE :)"

Featured Replies

Skrevet

Hej alle.

Skriver da i som regel kan hjælpe en ven i nøden. I sidste uge var jeg forbi Alexandra, som også beskrevet andet sted her på siden. Kan nu se at der er både Kate, Gabi og Melly, der har noget der i hvert fald minder om helt samme setup og fremgangsmåde. Der er flere der har skrevet til Gabi og Kate, men kan ikke se noget til Melly:

https://annoncelight.dk/showad/219933

Annoncen ser også i opbygning lidt anderledes ud end de andre, så ved ikke om det er helt samme fremgangsmåde. Så håber meget i kan hjælpe og at der er en eller flere der har været forbi og kan give en anmeldelse af besøget og specielt at det hele er som det skal være, inden man forsøger hos hende og risikere at det måske ikke er som beskrevet

Håber endnu engang på hjælp :)

Skrevet
  • Author

Tog en for holdet og tog afsted. Det er jeg ekstremt glad for nu og smiler forsat over hele ansigtet når jeg tænker på det. Har lavet anmeldelse her:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.