Hop til indhold
flyharder2

Jenny Sweety på Østerbro

Recommended Posts

Har luret en del herinde, så nu må jeg så også selv komme med en anmeldelse.

Besøgte Jenny i går, og det er uden tvivl hende på billederne; dvs ung og meget smuk. Jeg valgte 15 minutter med økofransk som ekstra for 100,-.

Hendes krop er petite; slank hældende mod tynd. Gætter på en a-skål.

Selve akten var ikke det store sus - hun lå enten med lukkede øjne eller kiggede op i loftet.

Hun virker ellers sød, og hendes engelske er rimeligt.

Tror ikke jeg kommer igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

I denne verden er der desværre ingen garanti for, at man får en god oplevelse. Det kommer an på på meget.

Jeg havde en god oplevelse med Jenny for er par måneder siden - måske fordi jeg aldrig tager en hurtig tur men betaler for god tid - typisk en time - så der kan bygges en intim stemning op:

... men ofte sker der det, at pigerne går døde i det her game - forståeligt nok - for det må da være temmelig krævende, at servicere hundredevis af alle mulige slags liderlige mænd.

Desværre - for begge parter - ser vi jævnligt, at pigerne går 'døde' efter en, to eller tre perioder på lagenet.

Det kræver en helt speciel psyke af kunne levere gang på gang. 

Måske Jenny er blevet 'metaltræt'?

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig med @frenchlover1. Jeg mødte også Jenny sidst hun var her. Sød og dejlig pige. Hun fortalte mig den gang at hun desvære havde mange "svære" kunder som ikke var specielt søde ved hende :( Det tror jeg slider utrolig hårdt... med mindre man er en helt særlig type GP.  Ligesom @frenchlover1 tog jeg en time, så der var god tid, og ikke bare lige på og hårdt, det tror jeg hun satte pris på.

Redigeret af GrayNinja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror skam heller ikke det er med ond vilje - tænker også bare hun er lidt træt nu, som jeg sagde virker hun ellers som en sød pige :)

Hun tager iøvrigt hjem på tirsdag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...