Hop til indhold
Mr.Vegas

Phuket

Recommended Posts

Har besluttet mig for at smutte en tur til Thiland her til Januar. Endnu er rejsen ikke bestilt og endnu har ikke besluttet mig for om destinationen hedder Pattaya eller Phuket.
Har hørt at badevand/strandene ikke er så gode i Pattaya (og ja ved godt I tænker.... det er sgu da ikke derfor man tager til Thailand) men man kan jo ikke rende efter piger hele tiden. Er det nogle som kan anbefale Phuket ? Er der lige sp mange muligheder for at finde sjov i gaden som i Pattaya???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det er der ikke.. 

Jeg har været i Phuket før, men aldrig i Pattaya..

Prøv google... Phuket. Com

YouTube ..Bangkok112.com

YouTube...Phuket eller Pattaya

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.Vegas skrev, for 54 minutter siden:

Har besluttet mig for at smutte en tur til Thiland her til Januar. Endnu er rejsen ikke bestilt og endnu har ikke besluttet mig for om destinationen hedder Pattaya eller Phuket.
Har hørt at badevand/strandene ikke er så gode i Pattaya (og ja ved godt I tænker.... det er sgu da ikke derfor man tager til Thailand) men man kan jo ikke rende efter piger hele tiden. Er det nogle som kan anbefale Phuket ? Er der lige sp mange muligheder for at finde sjov i gaden som i Pattaya???

Strandende på Phuket er bedre end i Pattaya, og der er masser af sjov, og masser af kvinder på Phuket. Kan varmt anbefale øen.

Der er dog 4-5 gange så mange piger i Pattaya, og gns. prisen er også lavere grundet at der er mere konkurrence. Desuden kan man, hvis man ønsker det, for en 20'er, tage en båd fra Pattaya havn til den lille paradisø Koh Larn.

Begge destinationer er super gode, personligt foretrækker jeg Phuket til ferie, og Pattaya til fest. Jeg tager desuden selv til Pattaya i Januar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...