Liv 14445 Skrevet 18. December, 2016 Hvor blev knappen med Citer indlæg af? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dezmodevil 480 Skrevet 18. December, 2016 Liv skrev, Lige nu: Hvor blev knappen med Citer indlæg af? Den er der da stadig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 18. December, 2016 Liv skrev, for 1 minut siden: Ikke hos mig? Fordi du er en ener! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 18. December, 2016 Gammelnok skrev, for 4 minutter siden: Fordi du er en ener! Argh.... Ikke længere, en hurtig genstart og alt er som det plejer Beklager postyret 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13997 Skrevet 18. December, 2016 Liv skrev, for 1 minut siden: en hurtig genstart og alt er som det plejer Uha - det trænger jeg også lige til, men må vist nøjes med en morfar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 18. December, 2016 Liv skrev, for 28 minutter siden: Hvor blev knappen med Citer indlæg af? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
3Forever 92 Skrevet 18. December, 2016 Har du tjekket din computer for virus og spyware. Måske er det, som driller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 18. December, 2016 Jeg syntes "score"-replikkerne bliver mere og mere tørre: "Hvor blev knappen med Citer indlæg af?" Godt du fik styr på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg