Hop til indhold

Recommended Posts

Jogge skrev, for 1 time siden:

hende?

Er du sikker? Lidt for strategisk placerede grafikker på de billeder? Jeg hader egentlig sådan noget semi-homofobisk spekulation, men når skridtet nu er dækket til på billederne, og der sælges "græsk" (men ikke "dansk"?), så er det svært ikke at tænke ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 57 minutter siden:

Er du sikker? Lidt for strategisk placerede grafikker på de billeder? Jeg hader egentlig sådan noget semi-homofobisk spekulation, men når skridtet nu er dækket til på billederne, og der sælges "græsk" (men ikke "dansk"?), så er det svært ikke at tænke ...

Det er ikke kun det dækkede skridt, men selve kvaliteten af billederne som er mistænkelig. Enten er det dårlig opløsning på gamle billeder fra den digitale barndom, eller også er det skanning af billeder som er malet i hånden., Man har ikke en gang brugt Fotopaint.

Jeg har også set denne thai før og alene billedkvaliteten vil få mig til at blive væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, for 6 minutter siden:

 Enten er det dårlig opløsning på gamle billeder fra den digitale barndom, eller også er det skanning af billeder som er malet i hånden.

De er printet ud på en blækprinter og scannet/fotograferet. Der er en tydelig hvid streg mellem skrivehovedets linjeskift, når man ser på dem i fuld opløsning. Men de tilføjede sløringer er lavet i et maleprogram - det ses tydeligt af pixeleringen af dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja billederne er pudsige. Så hvorfor scanner man et billede ind og derefter slører det? Er det for at tineyeye ikke skal kunne genkende et evt. Modelbilleder?   

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 18/12/2016 at 11:36:

Er du sikker? Lidt for strategisk placerede grafikker på de billeder? Jeg hader egentlig sådan noget semi-homofobisk spekulation, men når skridtet nu er dækket til på billederne, og der sælges "græsk" (men ikke "dansk"?), så er det svært ikke at tænke ...

"Hun" ligner en der har tidligere huseret hos Lung Na Pa i Brøndby.

Der findes en tråd i arkivet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg ville lade tvivlen komme mig tilgode, kan ikke rigtigt ombyggede mænd...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...