Hop til indhold
Guest TSAssassin

EscobarsMaitresse

Recommended Posts

Guest TSAssassin

Hej Alle,

Jeg skal bruge lidt hjælp hvis nogen kan.

Det handler om at jeg har snakket i en periode med en tidligere profil på SD, som så har lukket den, og hun siger til mig at hun ikke har oprettet en ny. Jeg tvivler dog lidt, da den profil som overskriften henviser til, lyder meget som den samme person. Samme alder og højde og en profiltekst, der ligner en anelse. Jeg må dog ikke se hendes billeder, hvilket jo også ville gøre at hun afslørede sig selv, hvis nu min mistanke holder vand.

Så ville høre om nogen havde adgang til hendes billeder og evt bare kunne sende et af dem til mig i en pb, eller har snakket med hende/mødt hende og kan fortælle om hun bor der hvor hun oplyser og hedder det hun påstår på sin profil. Ville blive meget glad for hjælp, da jeg ikke gider bruge tid på at snakke med en der lyver for mig, og holder mig hen med snak. På forhånd tak.

https://sugardaters.dk/show?alias=Escobarsmaitresse+

Redigeret af TSAssassin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså hvis denne SB ikke er gået hen og blevet din kæreste eller kone, kan jeg ikke rigtig se hvorfor du har behov for at vide disse ting ???

Hun er en SB(i min verden en GP) så hun har vel ret til at gøre nøjagtig hvad hun vil!

Desuden er der vel en grund til det er blevet ved snakken? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som en meget mærkelig forespørgsel, men jeg har egentlig ikke lyst til at hjælpe dig med det stalker-projekt, håber heller ikke andre vil...

Redigeret af MRV

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Guest TSAssassin skrev, den 17/12/2016 at 23:11:

Hej Alle,

Jeg skal bruge lidt hjælp hvis nogen kan.

Det handler om at jeg har snakket i en periode med en tidligere profil på SD, som så har lukket den, og hun siger til mig at hun ikke har oprettet en ny. Jeg tvivler dog lidt, da den profil som overskriften henviser til, lyder meget som den samme person. Samme alder og højde og en profiltekst, der ligner en anelse. Jeg må dog ikke se hendes billeder, hvilket jo også ville gøre at hun afslørede sig selv, hvis nu min mistanke holder vand.

Så ville høre om nogen havde adgang til hendes billeder og evt bare kunne sende et af dem til mig i en pb, eller har snakket med hende/mødt hende og kan fortælle om hun bor der hvor hun oplyser og hedder det hun påstår på sin profil. Ville blive meget glad for hjælp, da jeg ikke gider bruge tid på at snakke med en der lyver for mig, og holder mig hen med snak. På forhånd tak.

https://sugardaters.dk/show?alias=Escobarsmaitresse+

Det er ulovligt jvfr reglerne herinde at dele denne information - så lad være med det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...