Hop til indhold
Guest Brøndby

Hvor blev de af ?

Recommended Posts

Guest Brøndby

Jeg er kommet hos diverse S/M steder i årevis, og selvom jeg bestemt ikke er nogen haj, når det gælder om at navne, så er der alligevel nogen der har sat sig på indersiden af pandelappen, og jeg ved godt at de formentlig er stoppet. Jeg har ingen planer om at opsøge dem igen, detkunne blot være interessant at høre om nogen ved om de fortsat er i branchen, eller om der er andre der har minder om de samme dominaer/kvinder . 

 

Jeg kom hos Madame Sasha i Aalborgade og hun havde en koreansk udseende assistent, der var særdeles aktiv. Senere mødte jeg hende på Lygten 55B  hvor hun var startet selvstændigt. 

Hun kaldte sig Madame Sheba, og var en  særdeles dygtig og forholdsvis ung ( for 12-15 år siden ) domina . Jeg husker at jeg et par gange var ude at lufte hendes hund :D mens hun forberedte seancen . Hold fest hun var smuk, speciel og knaldhamrende dygtig . 

En ligeledes, men ældre koreansk udseende  Domina var hos "Gudinderne" i Rødovre. Hun fik mig fuldstændig op at ringe, og jeg husker en af hendes seancer som den bedste jeg nogensinde har været udsat for . Hun forsvandt også ud i intetheden, men var aktiv på et andet board i en periode efterfølgende. Jeg mener at hun kaldte sig Lady Nyx? 

Jeg ved at førstnævnte Madame Sascha fra Aalborgade ( og senere Gentofte ) stadig har en aktiv hjemmeside, men spørgsmålet er om hun stadig er aktiv ?

Jeg glemmer simpelthen aldrig hvor var hun hård, smuk ( spansk udseende ) og dygtig en domina hun var . 

BDSM Fruen der herskede i en kælder så langt væk ( for mig ) i Slagelse. Jeg synes at kunne huske at kælderen blev oversvømmet, men det kan være min hukommelse der spiller mig et puds . 

 

Det var blot nogle eksempler på dominaer jeg meget gerne ville underkaste min krop igen, hvis de stadig er aktive  - også selv om vi alle er blevet lidt ældre . 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63

Det lyder som dem Madame Sascha, som også har været i Vanløse, vist også kortvarigt i Rødovre, og som nu er i Søborg.

Hun er absolut et besøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...