jp 191995 Skrevet 17. December, 2016 Har i nogle gode sex historier fra nytårsaften !!!! År 2000 blev jeg uvenner med kæresten på en provinsvej 23.30 i må selv gætte på udfaldet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 17. December, 2016 Citat 2014 Havde fået en go aftale i hus med GP fra hovedstaden og hentede hende på stationen kl ca 18. Jeg havde lavet 5 retter med udsøgte vine ! som vi indtog efter et dejligt bad !! Go tid til kl 24 For det var her opgaven lå !! At knalde nytåret ind !! 10 min fra rådhusklokkerne med tv tændt fik jeg et BJ og kl 24 satte hun sig på mig og vi knaldede nytåret ind !! Det var så frækt at jeg kom to gange lige på stribe uden at falde ud ! Fantasi udlevet hak i bæltet, der blev også tid til champagne og lidt mere knald Godt år og start på 2015 JP 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 17. December, 2016 2015 Havde fået kæreste på som jeg mødte i xxdark. Nu skulle vi knalde med mange !! Det blev Cityswingers ! Der var middag kl 19 3 retter og 125 deltager de fleste par ! Lidt vin ikke for meget !! Alle hjalp med oprytning og klædte om til nips ting !! Der er jo mange rum så man gik rundt og snusede for at se hvem der lagde ud !! Der gik ikke lang tid før par rummet var fyldt ! festligt og super frækt !! I sm salen var der kommet gang i korset, doktor bænken!! Ud over de aktive var der mange der lurede og nød kikke værdien !! Der kom gang i et dobbelt GB hvor nok 10 deltog ! Der er nok 4 privat rum her havde de fleste gæster med ind så det blev til 3-4-5-6 kant. Baren blev ikke glemt imellem div. hede ture. På et tidspunkt i biografen kyssede jeg på en gl. bekendt fra xxdark og fik GL af 2 andre piger Chefen knaldede på bænkene ved siden af !! Det gik slag i slag til kl 04 hvor der ikke var mere saft i JP Gør det gerne igen !! Kan anbefales 10/10 Hilsen JP 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 17. December, 2016 (edited) Redigeret 17. December, 2016 af jp billed 2 gange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. December, 2016 Jeg har tre gange, med nogle års mellemrum holdt Nytårsaften i forskellige swingerklubber, der er virkelig knald på Det er ret vildt, for det er e helt anden stemning en de almindelige aftner, der er langt mere knald på, og alle er i super positiv stemning, og holder sig mindre for sig selv Første gang var da loungen lå i Valby, der besluttede kæresten og jeg at forlade festen tidligt.... kl 5:45 om morgenen, så havde vi også været på i næsten 12 stive timer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 17. December, 2016 De sidste 2 nytårsaftener har jeg været på arbejde på Romantica.. Så der er nogle sjove historier.. Hehe.. Men de er mine helt alene.. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 18. December, 2016 JenniferRomantica skrev, for 14 timer siden: De sidste 2 nytårsaftener har jeg været på arbejde på Romantica.. Så der er nogle sjove historier.. Hehe.. Men de er mine helt alene.. Du er en flittig pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pocketmoney 639 Skrevet 18. December, 2016 jp skrev, for 17 timer siden: Vist nok den bedste måde at nude champagne ..endnu engang du er en sand mester med billeder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 18. December, 2016 pocketmoney skrev, for 2 timer siden: Vist nok den bedste måde at nude champagne ..endnu engang du er en sand mester med billeder Takker mange gange JP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pocketmoney 639 Skrevet 18. December, 2016 jp skrev, for 8 minutter siden: Takker mange gange JP Det er mig der takker:-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg