Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/197779

Hende jeg fik tantra massage af for et par år siden passer din beskrivelse ganske godt. Hun hun så drøn godt ud også. Om hun stadig er der, skal jeg ikke kunne sige.. 

Og ellers er der en på Fredericiavej 37 i Vejle. Der arbejder flere der, men jeg ved een af dem er også en lille spinkel en..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gokkehans skrev, for 14 timer siden:

hej alle sammen

Leder efter et sted der har en pige som er under 1.67 og vejer under 60kg, er et stort plus hvis hun er thai, koreaner eller kineser. 

det er så mange Thai steder  i hvilken  del af landet søger du bestemt  så kan det være jeg kan hjælpe dig specielt i Nordjylland

Del dette indlæg


Link til indlæg
ratt skrev, for 11 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/197779

Hende jeg fik tantra massage af for et par år siden passer din beskrivelse ganske godt. Hun hun så drøn godt ud også. Om hun stadig er der, skal jeg ikke kunne sige.. 

Og ellers er der en på Fredericiavej 37 i Vejle. Der arbejder flere der, men jeg ved een af dem er også en lille spinkel en..

Super fedt! jeg bor ikke så langt fra Vejle, så er perfekt for mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
spamand skrev, for 11 timer siden:

det er så mange Thai steder  i hvilken  del af landet søger du bestemt  så kan det være jeg kan hjælpe dig specielt i Nordjylland

Jeg søger nok mest i Midtjylland. Randers, Århus, Viborg, Vejle osv. :) men hvis der er en speciel sød Thai pige i Nordjylland, så vil jeg gerne høre mere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gokkehans skrev, for 10 minutter siden:

Jeg søger nok mest i Midtjylland. Randers, Århus, Viborg, Vejle osv. :) men hvis der er en speciel sød Thai pige i Nordjylland, så vil jeg gerne høre mere :)

jeg kan da anbefale et eller 2 steder i Aalborg og et eller 2 i Hobro hvis det har interesse

Del dette indlæg


Link til indlæg
spamand skrev, for 22 minutter siden:

jeg kan da anbefale et eller 2 steder i Aalborg og et eller 2 i Hobro hvis det har interesse

ja, vil jeg meget gerne hører mere om :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan klart anbefale Hobrovej 93  det er inden centrum af AAlborg det er på  højre siden når du  kommer fra Hobro du kan let parkere der elelr ned ad en sidegade der i lyskrydset hun er mega lækker den ene  kvinde de er 2 og du kan også få 2 piger p å engang  siger  de jeg har dog kun  prøvet hende med den store lækre bagdel og mega  bryster har hun også  hun tager for oliemassage og handjob du ved bare med hånden 600  og du kan så få body to  body der til 1000 og med  samleje i en time for 1500 kr det er da vist billigt hu ner så ansat af den anden pige som ikke er så   sexy   syntes jeg  så er det jo Danmarksgade 17 der kan du  ikke pARKERE det  ER meget    BESVÆRLIGT at smide bilen der ska ldu gå et stykke  et lækkert sted de er dog dyrere men der kan du få alt body to  body og 2 piger på en gang

Del dette indlæg


Link til indlæg
spamand skrev, for 38 minutter siden:

kan klart anbefale Hobrovej 93  det er inden centrum af AAlborg det er på  højre siden når du  kommer fra Hobro du kan let parkere der elelr ned ad en sidegade der i lyskrydset hun er mega lækker den ene  kvinde de er 2 og du kan også få 2 piger p å engang  siger  de jeg har dog kun  prøvet hende med den store lækre bagdel og mega  bryster har hun også  hun tager for oliemassage og handjob du ved bare med hånden 600  og du kan så få body to  body der til 1000 og med  samleje i en time for 1500 kr det er da vist billigt hu ner så ansat af den anden pige som ikke er så   sexy   syntes jeg  så er det jo Danmarksgade 17 der kan du  ikke pARKERE det  ER meget    BESVÆRLIGT at smide bilen der ska ldu gå et stykke  et lækkert sted de er dog dyrere men der kan du få alt body to  body og 2 piger på en gang

Har du link til pigerne? eller kan du sende pb med kontakt information 

Del dette indlæg


Link til indlæg
spamand skrev, for 2 timer siden:

kan klart anbefale Hobrovej 93  det er inden centrum af AAlborg det er på  højre siden når du  kommer fra Hobro du kan let parkere der elelr ned ad en sidegade der i lyskrydset hun er mega lækker den ene  kvinde de er 2 og du kan også få 2 piger p å engang  siger  de jeg har dog kun  prøvet hende med den store lækre bagdel og mega  bryster har hun også  hun tager for oliemassage og handjob du ved bare med hånden 600  og du kan så få body to  body der til 1000 og med  samleje i en time for 1500 kr det er da vist billigt hu ner så ansat af den anden pige som ikke er så   sexy   syntes jeg  så er det jo Danmarksgade 17 der kan du  ikke pARKERE det  ER meget    BESVÆRLIGT at smide bilen der ska ldu gå et stykke  et lækkert sted de er dog dyrere men der kan du få alt body to  body og 2 piger på en gang

Mange tak, det kunne nemt ske jeg tog et smut til Ålborg i den nærmere fremtid for lidt massage og det der nu følger med ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
spamand skrev, for 1 time siden:

hej Gokkehans jo jeg har telefon nr vil du have det ?

tror jeg har nummer på Hobrovej 93, Tlf. 50 33 30 83 ? :) men Danmarksgade 17 kan jeg ikke finde

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Jeg syntes at have læst noget om en Wadee på Vestergade 2,  Randers som tilsyneladende sku være rimelig godt :) 

Jeg tror faktisk jeg har snakket med en der har været der som syntes det var godt og hun er Petite ung og smuk :) 

Men men Adelgade 14, går du bestemt ikk forkert af, en rigtig flot pige og dejlig at være sammen med, total Ok :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det er korekt det telefon nr på Hobrovej93 i Aalborg 

du får lige telefon nr tilWhite Elefant iAdelgade 58  iHobro 50 25 20 05

Del dette indlæg


Link til indlæg
spamand skrev, den 19/12/2016 at 22:29:

ja det er korekt det telefon nr på Hobrovej93 i Aalborg 

du får lige telefon nr tilWhite Elefant iAdelgade 58  iHobro 50 25 20 05

Hvordan ser status ud på Hobrovej ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...