Wranglerman 301 Skrevet 17. December, 2016 (edited) Wauw jeg er sgu solgt på konceptet. KG afholdt GB med tre piger på Frederiksberg. Slå op på arrangementets tråd for detaljer. Stemningen var kanon. Søde brødre. Og endnu sødere tøser. Frække tilmed. Årets bedste julebal! Det blev gået til den med krum hals fra alle deltagere. Først en skøn Tøs til det hårde. Så en til det blide. Måtte desværre gå før den tredie tøs kom, fordi jeg skulle på en date. men er sikker på stemningen ikke faldt Skal klart til KG's næste GB! Tak til jer alle! Wranglerman p.s min date var en kæmpe succes hvilket resulterede i klager fra underbo 0144! God dag! Redigeret 17. December, 2016 af Wranglerman 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 17. December, 2016 Præmietyr! 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GrayNinja 932 Skrevet 17. December, 2016 @Wranglerman det er meget godt gået "Jeg har en date i aften, jeg kan lige nå et GB inden" haha. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PolleFraSnave 139 Skrevet 18. December, 2016 KG er Kinky Gentleman der er arrangør af disse GB's. Jeg har aldrig mødt ham men har den dybeste respekt for at han snart har hevet et helt fodboldhold af lækre og frække piger op af magiske hat. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 18. December, 2016 Lid yderligere om arrangementet i torsdags: Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 18. December, 2016 Skulle den ikke være skrevet ind i events? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg