Hop til indhold

Recommended Posts

You beat me to it - @loureed :-) - men har også haft fornøjelse af smukke Kate. 

Havde også mailet frem og tilbage med hende. Er dog en smule irriteret over de ikke har "mobil-adgang", da en del mistes i google-translate. På 5-6 mail synes hun jeg var weird og ville ikke se mig!!! Fik dog sendt en mail hvor jeg prøvede at forklare... og måske "translaten" virkede? Fik ihverfald tommel op..
Ankommet på adressen mailer jeg igen - og venter 15-20 min (kom dog også for tidligt) før hun svarer. Var lige ved at køre igen. Men ud af bilen - og som en anden skriver, rigtig gode parkeringsforhold - og ind i elevatoren. Banker på døren - sker intet. Kigger mig rundt - kan se rengøringsvognen ved siden af - hmm måske rengøringsdamen kender til mit forhavende??? inden jeg får "spekuleret" videre - åbner den rigtig kønne Kate døren. Ingen tvivl - det er hende på billederne. Vi hilser og jeg får et glas vand - med citrol :-)  Lidt stilhed. Hun er helt sikkert ikke prof. Spø'r til en "skyller" - og hører om hun vil med. Men må gå selv - da hun lige kommer fra duschen.
Færdig med duschen - og ud i stuen. Spør til om vi skal "kigge på det" - går i soveværelse. Og her starter drømme-daten. Hun kysser som en drøm. Jeg er sendt direkte tilbage til gymnasietiden - hvor der blev "snavet" igennem. Jeg udforsker hendes krop med hænderne - skønt. Hun er meget tilbageholden - hvilket er begrundelsen for jeg ikke mener hun er prof. Efter nogle rigtig gode 10-15 min kyssen, kropsudforskning og kælen - kommer min hånd i trussen på den dejlige pige :-). Nøjagtig som for rigtig mange år siden;-) - og hun er godt tændt. Herefter over på sengen - og det går "slag-i-slag". Rigtig kæreste sex. Ikke verdens bedste - for virker ikke som hun har meget erfaring - men der er konstant kyssen og kælen. Halvvejs tager vi en lille pause... og fortsætter så den søde leg. Efter sex i div. positioner kommer jeg i den skønneste orgasme... For s.... en oplevelse...
Kate er helt sikkert ikke den bedste "sexer"  - men for den da - en kæreste oplevelse. Og forøvrigt - eneste gang jeg har besøgt en GP uden så meget som et blowjob. Jeg syntes ikke det faldt naturligt :-) i min udforskning af hendes dejlige silkebløde krop. Kiggede på uret da hun "svævede" ud og i bad... 50 min var der gået - så savnede ikke bj.
Billederne af Kate er helt sikkert hende. Hun har ikke en gudekrop - og jeg synes hun virkede en smule "større" en billederne antyder. Men blød, fast og lidt og holde i - og stadig dejlig - og er du til "gym-tiden"-sex, så er det helt perfekt. Har ikke haft fornøjelsen af Gabi og Alex (havde desværre ikke tid/mulighed), så kan ikke sammenligne - men Kate er den bedste sex-oplevelse, jeg har haft i lang tid. Vil tillade mig at sammenligne med Lea - som dog var en lille smule mere prof (forstå mig ret).
Jeg er helt sikker på holdkortet - hvis Kate kommer tilbage. Glæder mig allerede.

Lægger lige et billede så vi ved hvem hun er om 2 dage :-) 
Glædelig jul til alle EG'ere.

Dressmann

 

 

Redigeret af Stabilizer
Billede fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fed oplevelse du har haft :)

Omkring at du sprang BJ over, det er en af grundene til at jeg godt kan lide dette meget omtalte setup, jeg kan godt lide at gøre hvad der folder naturligt I stedet for den normale drejebog + at tage stilling til ekstra ydelser på forhånd. Har også prøvet at springe over BJ over med en af de omtalte GP, jeg var nede på hende og hun var så klar, at BJ ikke lige passede ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg
GrayNinja skrev, for 14 minutter siden:

Har også prøvet at springe over BJ over med en af de omtalte GP, jeg var nede på hende og hun var så klar, at BJ ikke lige passede ind.

Hvem har du besøgt? Alex?

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Dressmann Gabbi, Gabi og Alex, nåede desvære ikke Dede, og nok heller ikke Kate, med mindre jeg tager meget kraftigt sammen. Din beskrivelse kunne godt ligne den jeg havde med Alex ved mit første besøg :-) Alex har en gude krop og jungle trommerne siger hun kommer tilbage til Januar.

Redigeret af GrayNinja

Del dette indlæg


Link til indlæg

@GrayNinja Jeg ærgerede mig gul og grøn over jeg ikke fik besøgt Alex. Mailede lidt med hende - og var "sikker" på en god oplevelse. Men desværre var tiden der ikke...
Men når Alex bare Kate til sokkerne... så skal jeg nok stå først i køen, hvis hun kommer tilbage.
En ting er sikkert - hvis Kate beslutter sig for at komme igen, så gør jeg også ;-)

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have læst @Loureed og @Dressmann andmelelser, så måtte jeg også besøge Kate. Jeg kan nikke gendkendene til alt hvad der allerede er skrevet.

Omkring spørgsmållet om Alex når Kate til sokkerne? Jeg syntes det er svært at sammenligne to så forskellige GPer. Min personlige favorit er helt klar Alex, ingen tvivl. Kate er sød og dejlig, men Alex er helt igennem fantastisk, Alex røg direkte ind som top 2 på min all time favorite list. Men dette er blot min personlige mening.

Men Kate skal stadig have mine varmeste anbefaling, sød og dejlig hele vejen igennem, en sjælendhed I branchen, kan ikke lad vær at tænke at hun er "overklasepigen fra strandvejen som prøver grænser af" , ikke så tit man for mulighed for at møde sådan en pige .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alex er også min klare favorit, men fik dog tid til at besøge Kate den anden dag. En også fed oplevelse. Fik aftale en time med Kate, og det har jeg ikke fortrudt et sekund, hun var varm og tændt, fik slikket hende godt og grundigt og kunne mærke hun nød det, men kunne ikke få hende op og ringe på det tidspunkt, jeg rejste mig og stod med min pik foran hendes ansigt og hun begyndte at sutte mig så englene sang, jeg måtte stoppe hende et par gange, på med kondomet, og hun kom op og side og red mig fantastisk, kunne nu mærke den måde hun red mig på, at hun blev helt varm, og lige pludseligt læner hun sig forover og kysser mig inderligt og rider mig hårdt og gnider sit underlig mod mit, og pludselig går den på hende, hun ryster helt vildt i kroppen og falder sammen over mig og smiler og kysser mig blidt og puster ud og havde hun taget et par ridt mere havde jeg sprøjtet i kondomet, men det var ikke min plan;)

Hun hopper af og tager kondomet af og sutter mig guddommeligt igen, og måtte overgiver mig i hende mund, og jeg var bare helt tømt og måtte undvære runde 2. Når Alex kommer igen skal jeg besøge hende igen, men varme anbefalinger til Kate, også

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alex har bare den her x faktor, ved godt det lyder lidt romantatsik men jeg har stadig ikke helt luret hvad det er kun gør, jeg har seriøst aldrig været sammen med en GP hvor soldaterne så småt kommer machenrende efter blot 1 min. Håber at knække koden når hun kommer tilbage :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
hotshot skrev, for 1 minut siden:

jeg er helt enig med dig omkring Alex og glæder også til hun tilbage slut januar og hun får travlt tænker på at tage hende fof en nat

Tænker præcis det samme :D En hel nat med Alex tror jeg er en oplevelse ud over det sædvanlige.

Redigeret af GrayNinja

Del dette indlæg


Link til indlæg

;)ja der er et eller andet over hende som tændte mig vildt. Da jeg kom første gang i hendes mund, og hun blev ved at sutte forblev min pin stiv og kunne gå direkte til runde 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...