Hop til indhold
Guest FotoMand

Helt privat

Recommended Posts

Guest FotoMand

Er der noget sted på ruten til Hamburg hvor man kan "træffe" en glædespige helt privat uden andre til stede? 

Altså ikke bordel eller klinik med andre piger. 

Gerne 35-? År, ikke fed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det jo en forholdsvi lang vej fra grænsen og til Hamburg, så chancen for at du kan finde en "singlepige" på kaufmich.com / kaufmich.de skulle være til stede. Jeg kender et par stykker, som med sikkerhed er selv / i privat bolig. Du skal dog registrere dig på kaufmich, og kun i de færreste tilfælde kan spontane besøg lade sig gøre med.

Aldersklassen kan være en udfordring, men de er der.

En anbefaling - skud fra hoften og ud fra mine egne præferencer - kunne være Sukubus fra Schleswig, men hun er måske lidt for stor - selv om hun bestemt er en dejlig pige.

http://www.kaufmich.com/Sukkubus

Go' jagt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FotoMand

Tak for indlægget Sydvinden 

Hun er interessant, men noget over min vægtklasse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er masser af lejlighedsbordeller i Flensburg, hvor der ikke er andre til stede. Med den aldersklasse, du kigger på, bør du checke Engelsburg. De har i alt 8 lejligheder spredt i to områder i byen. På flere af adresserne er der to lejligheder i samme bygning. Men normalt er der kun en pige i hver lejlighed:

http://engelsburg-fl.de/

Bygningerne er som regel ældre byhuse, men der plejer altid at være rent og pænt. Hvad alderen angår, kan du som alle andre steder ofte lægge lidt til det, de angiver.

Redigeret af DenRødeBaron

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...