Hop til indhold
Odensefyr18

Sex

Recommended Posts

Odensefyr18 skrev, for 7 minutter siden:

Hej 

Jeg søger en sød kvinde jeg kan have lidt dejlig sex med i Odense, til billige penge.

Til billige penge?

I dette univers koster kvalitet altså penge. En både "sød kvinde" og "dejlig sex" fås altså ikke for nogle få femkroner.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Odensefyr18 skrev, for 9 timer siden:

Vil gerne have dejlig sex 

 

Ja, hvem vil ikke det? Korriger mig hvis jeg tager fejl, men du lyder meget som en jomfru der skal prøve noget for første gang. Lad være med at tage en af de helt unge flotte piger. Du vil aldrig være sikker på at hun har tålmodigheden eller lysten til at hjælpe dig i gang. Find dig en lidt ældre mere erfaren (hun må også gerne være flot) og prøv lykken der. Og så nok en rigtig god idé at hun er dansk. Siger ikke noget om dine engelskkundskaber, men kender en del til de udenlandske piger sprogkundskaber. Rigtigt mange af dem er rigtigt dårlige til engelsk og dansk kan de da slet ikke.

Et andet scenarie er at du simpelt hen skal have alt det fisse/mund du kan finde til helst meget få penge. Ja, så er løsningen nok "gaden" hvor du kan få blow for 300 kr og blow+fisse for 500. Men det vil jeg ikke nødvendigvis betegne som dejligt. Hvilket intet billigt købesex er. Skal du have både blow og fisse og det skal tage lidt mere end 15 min skal du nok regne med omkring 800 kr som minimum. Og skal det være hos en dansks kvinde der gider give dig lidt tålmodighed snakker vi om minimum 1000 og sikkert mere. Så du må bede din mor og far om flere lommepenge, men lad være at fortælle hvad de skal bruges til.

Men helt ærligt! Come on... Gå i byen i aften og find dig en sød tøs. Der er sgu piger til os alle. Selv jeg har da absolut flere gange scoret i byen da jeg var ung. :-P  Hvilket er pænt længe siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Odensefyr18 skrev, for 10 timer siden:

Hej 

Jeg søger en sød kvinde jeg kan have lidt dejlig sex med i Odense, til billige penge.

Betyder det at du fik det billige blowjob du søgte og nu er kar til at gå videre til sex? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Odensefyr18 skrev, for 9 timer siden:

Vil gerne have dejlig sex 

 

Jeg vil foreslå du prøver det lokale Discotek, men jeg tror du er en Troll........og de scorer aldrig :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 21 timer siden:

Nej, de formerer sig ved knopskydning, :P

Godt vi ikke har noget så usexet som ukønnet formering. Formering ved knopskydning og udløbere er sgu kedeligt.... :-(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...