Hop til indhold
Guest Maya Kathrine

Seneste opdateringer - uge 50

Recommended Posts

Guest Maya Kathrine

Hejsa!

Så er der en uge til, at der går lidt ferie i den her på Eroguide.dk. Jeg skal i hvert tilfælde holde et par uger, hvor der skal julehygges med familien.

I det nye år kommer der til at ske lidt ændringer. En lille skøn fugl har nemlig sunget til mig, at jeg skal til at tage mig kærligt af annoncelight.dk også. Så nu bliver det endnu sværere at slippe for mig :) Det skal dog nok blive godt. Jeg glæder mig i hvert tilfælde, selvom det også betyder at jeg skal konfronteres med lidt mere "spændende" profiler :)

Go' weekend allesammen!

<3 Maya & resten af holdet på Eroguide.dk

Forumopdatering

I forrige uge kom en større forumopdatering.

I den forbindelse vil vil fremhæve et par få ting:

  • Der er kommet et "Leaderboard" som viser hvem der har fået flest likes / "synes godt om" i en valgt periode. Det er vist svært ikke at få øje på. Nu er det så tid til at vise jeres bedste sider frem, for at få nogle likes og dermed opmærksomhed via leaderboard'et :) Forslag til oversættelse af ordet "Leaderboard" modtages i øvrigt gerne.
  • Nogle af jer har oplevet problemer med at blive logget ud for tit. Følgende ændring kunne muligvis have positiv indvirkning på det:
    "If you are using multiple devices to login to a site you will be less likely to be logged out"

Alle ændringerne kan man læse om her:
https://invisionpower.com/release-notes/4117-r53/

Fremover vil vi i øvrigt varsle en opdatering en uge før, som det er sket i dette tilfælde. Dog vil der også komme et tidspunkt for opdateringen på, så man kan være opmærksom på evt. problemer når det sker.

Sprogproblemer i annocedelen

I sidste uge blev det muligt at skifte til engelsk sprog i annoncedelen. Det har vist sig at være lidt ustabilt. Indtil vi har fået det fikset, må man klikke på flaget øverst, hvis man oplever at den omstiller til det forkerte sprog.

https://invisionpower.com/release-notes/4117-r53/

Fritekstfelt i vagtplan-redigeringen til annonceprofilen

En del af jer har efterlyst mere fleksibilitet i vagtplanen. Nu har vi så tilføjet et tekst felt, som kan bruges til at skrive hvad man nu har lyst. Indtil videre kommer denne information kun med på profilen og ikke i forbindelse med de notifikationer der bliver udsendt når man ændrer i vagtplanen. Det med notifikationen er noget vi muligvis tilføjer i det nye år.

Næste uge

  • Paysafe og Mobilepay på annonceprofil. Det skulle have sket i denne uge, men der er opstået lidt forsinkelser.
  • Rettelse af ovennævnte sprogproblemer.
  • Og der skal nok gå jul i den også :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Hvor godt der kommer  Paysafe , det har jeg efterlys over ved Annoncelight nogle gange, så det kommer vel også der ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Kinky Jill skrev, for 6 minutter siden:

Hvor godt der kommer  Paysafe , det har jeg efterlys over ved Annoncelight nogle gange, så det kommer vel også der ? 

Jeg har kort snakket med dem der indtil videre har siddet med Annoncelight, og umiddelbart kunne de ikke komme med noget afvisende svar på hvorfor det ikke er på AL. Så på den måde kan man slet ikke afvise at det kommer der også :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Tak, jeg håber meget på det kommer også annoncelight, kan kun anbefale det, dejlig nemt og diskret  indbetaling :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vim skrev, for 30 minutter siden:

Leaderboard kunne hedde : "Top Posters"

Hæhæ, nu blev der bedt om en oversættelse, men her erstattes et engelsk udtryk blot med et andet.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med at kalde det "pokalhylden"eller "pokalpladsen"? Logoet indeholder jo en pokal.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Borende X skrev, for 4 timer siden:

Hvad med at kalde det "pokalhylden"eller "pokalpladsen"? Logoet indeholder jo en pokal.

Tak for forslaget X. Jeg tror dog vi lader det stå lidt endnu :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt, at du skal tage dig af Annoncelight, Maya Kathrine ❤️ Jeg håber, at det så igen vil blive legalt at annoncere med salg af telefonsex, billeder mv. Og at man slipper for grimme advarsler, når man tilbyder betaling med mobilepay.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Liv skrev, for 1 time siden:

Dejligt, at du skal tage dig af Annoncelight, Maya Kathrine ❤️ Jeg håber, at det så igen vil blive legalt at annoncere med salg af telefonsex, billeder mv. Og at man slipper for grimme advarsler, når man tilbyder betaling med mobilepay.

Jeg skal se hvad jeg kan gøre, men jeg tør ikke love noget. Jeg har stadigvæk overordnende som har noget at skulle have sagt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...