Hop til indhold

Recommended Posts

Mette Tøsen skrev, for 17 minutter siden:

Totalt standard... Faktisk, hvem var det nu du var? Kan være lidt svært at huske folk der bare er så standard... :-P

Hold kæft tøsen, eller du kommer over knæet igen. :P :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen
Varmemester skrev, for 1 time siden:

Hold kæft tøsen, eller du kommer over knæet igen. :P :wub:

Du kommer bare :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter26 skrev, for 58 minutter siden:

Hvor kan man besøge Mette Tøsen hen?

Lige nu har hun ingen annonce. Men lige så snart hun har, så skal jeg nok sige til. For tjekker jævnligt hvornår hun er på vagt. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mette Tøsen skrev, for 2 timer siden:

Du kommer bare :-P

Let at være kæk, når du aldrig er på arbejde... ;-)

Hvornår er du på arbejde igen? (Jeg lover ikke at svine dit fine hår til. ;-))

... Og bliver 2017 året hvor du afholder GB? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen
xo-nix skrev, for 15 timer siden:

Let at være kæk, når du aldrig er på arbejde... ;-)

Hvornår er du på arbejde igen? (Jeg lover ikke at svine dit fine hår til. ;-))

... Og bliver 2017 året hvor du afholder GB? :D

Lol, det kan du selvfølgelig have ret i ;)

Jeg tager nok en dag eller to i januar, men har endnu ikke nogle planer om præcis hvornår. Jeg er sgu blevet ramt af lidt snue, og synes ikke rigtig det er det fedeste at møde op med et hoved fuld af snot. Det skulle jo gerne være noget andet slimet der dekorerede mit ansigt ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mette Tøsen skrev, for 12 minutter siden:

Lol, det kan du selvfølgelig have ret i ;)

Jeg tager nok en dag eller to i januar, men har endnu ikke nogle planer om præcis hvornår. Jeg er sgu blevet ramt af lidt snue, og synes ikke rigtig det er det fedeste at møde op med et hoved fuld af snot. Det skulle jo gerne være noget andet slimet der dekorerede mit ansigt ;)

 

Haha.. Jeg ville sq gerne se dig med snue og "Kaster jeg op koster det ekstra." :lol: For så er der jo slet ingen mulighed for at få luft. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mette Tøsen skrev, for 1 time siden:

Lol, det kan du selvfølgelig have ret i ;)

Jeg tager nok en dag eller to i januar, men har endnu ikke nogle planer om præcis hvornår. Jeg er sgu blevet ramt af lidt snue, og synes ikke rigtig det er det fedeste at møde op med et hoved fuld af snot. Det skulle jo gerne være noget andet slimet der dekorerede mit ansigt ;)

 

Der er intet der renser ud i bihulerne som dyb fransk FYI

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen
Claire skrev, for 16 timer siden:

Der er intet der renser ud i bihulerne som dyb fransk FYI

Hahaha!!! Det må jeg jo indrømme at du har ret i. Men alligevel, ik? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mette Tøsen skrev, den 12/30/2016 at 11:45:

Jeg tager nok en dag eller to i januar, men har endnu ikke nogle planer om præcis hvornår. Jeg er sgu blevet ramt af lidt snue, og synes ikke rigtig det er det fedeste at møde op med et hoved fuld af snot. Det skulle jo gerne være noget andet slimet der dekorerede mit ansigt ;)

 

Fedt at se at du af og til giver os chancen for dit selskab på trods af dit stop tidligere på året. Jeg ser I hvert fald frem til de par dage i januar, snue eller ej.

Kan man komme på en mail liste hvor man får besked når du har fundet datoerne? Det er ikke altid at jeg opdager det (i tide).

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnaldeBriks skrev, for 1 time siden:

Fedt at se at du af og til giver os chancen for dit selskab på trods af dit stop tidligere på året. Jeg ser I hvert fald frem til de par dage i januar, snue eller ej.

Kan man komme på en mail liste hvor man får besked når du har fundet datoerne? Det er ikke altid at jeg opdager det (i tide).

Så følg med her, ellers kan jeg sende en pb. For jeg holder JÆVNLIGT øje med om hun er på vagt. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...