Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Doha i Qatar

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Hej 

jeg ved at der kan være en kultur med at man er gift i et par timer, og herefter kan blive skilt i et muslimsk land, jeg skal i fremtiden en smuttur til Australien og tænker at bruge en dag eller to i Doha, er det nogle der har viden om, hvordan man kan få et korttidsægteskab, og prisniveau.

vh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der 2 gange tildligere og der var piger i baren på de hoteller jeg boede på begge gange. Havde en russisk pige med på værelset og det var ca. samme pris som her i DK.
Fik også at vide der var et forlystelses kvarter hvor der skulle være barer som havde "noget" i baglokalet, men fik aldrig undersøgt det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 15 minutter siden:

Har været der 2 gange tildligere og der var piger i baren på de hoteller jeg boede på begge gange. Havde en russisk pige med på værelset og det var ca. samme pris som her i DK.
Fik også at vide der var et forlystelses kvarter hvor der skulle være barer som havde "noget" i baglokalet, men fik aldrig undersøgt det.

 

Alkoholikeren skrev, for 40 minutter siden:

Hej 

jeg ved at der kan være en kultur med at man er gift i et par timer, og herefter kan blive skilt i et muslimsk land, jeg skal i fremtiden en smuttur til Australien og tænker at bruge en dag eller to i Doha, er det nogle der har viden om, hvordan man kan få et korttidsægteskab, og prisniveau.

vh

Alko

Qatar er ligesom Dubai med hensyn til prostitution . Det er strengt forbudt med praktiseres i stor udstrækning ! Staten ser gennem fingrene med det så længe det foregår indendørs og pigerne ikke "trækker" på gaden. Qatar er ikke ligeså overfyldt med udenlandske piger som Dubai. Mit råd er at bruge dit eget værelse til den slags udfoldelser. Bordeller er trods alt risikabelt i den del af verdenen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ok og tak, jeg vil nok ikke hoppe på en Svetlana fra Minsk, men en Hayvej fra landet, meen gider heller ikke rigtigt side i fængsel eller have 50 piskeslag på torvet. Ku bare godt tænke mig at jeg som hvis har samme muligheder som araberne har i Danmark...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 5 timer siden:

Ok og tak, jeg vil nok ikke hoppe på en Svetlana fra Minsk, men en Hayvej fra landet, meen gider heller ikke rigtigt side i fængsel eller have 50 piskeslag på torvet. Ku bare godt tænke mig at jeg som hvis har samme muligheder som araberne har i Danmark...

Ja, for araberne er kommet i himmeriget heroppe. Her kan de vælge og (v)rage på en masse kvinder, så længe pengene er i orden..

Var det ikke i Qatar at en ung hollandsk pige fik fængsel, fordi hun var blevet voldtaget af en grum og usympatisk syrisk mand?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom prostitution findes næsten overalt og dermed også i Golfstaterne, så ville jeg ikke satse på sex ferie i hverken Doha eller Dubai, der er en risiko for at blive opdaget og at myndighederne af en eller anden grund vil bruge lige netop dig og din GP som skræk eksempel til ikke at følge. Slap af ved hotel poolen og tag en tur i souqen/ de utallige shopping centre inden det næste stræk på rejsen og find pigerne på slutdestinationen.

mvh

Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Dr X skrev, for 12 timer siden:

Selvom prostitution findes næsten overalt og dermed også i Golfstaterne, så ville jeg ikke satse på sex ferie i hverken Doha eller Dubai, der er en risiko for at blive opdaget og at myndighederne af en eller anden grund vil bruge lige netop dig og din GP som skræk eksempel til ikke at følge. Slap af ved hotel poolen og tag en tur i souqen/ de utallige shopping centre inden det næste stræk på rejsen og find pigerne på slutdestinationen.

mvh

Dr X

Ja det er nok løsningen, og Australien er også et minefelt, nogle delstater er det lovligt andre ikke....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...