Hop til indhold
Guest totalwild

sugarbabes

Recommended Posts

Guest totalwild

ved ikke om det er korekt i det her forum ...?? 

men har læst en del om de sugarbabes herinde, så blev sgu lidt nysg og oprettede en profil derinde. brugte lidt tid på at kikke rundt osv. og så efter et par timer blev jeg os kontaktet af en del. alt efter hvad jeg kunne se derinde. så er det unge piger der søger ældre mænd til og give gaver og økonomisk støtte ;-) 

nå men mit spørgsmål og det lidt ironiske i det er.. hvor gammel skal en sugarbabe være før hun ikke kan kalde sig det mere ..?? 

ved ikk om det bare er mig men synes når en sugarbabe er over 35 og alene mor .. er det så ikke nærmere en sugarmom ;-) for en af dem jeg blev kontaktet af var nemlig 35 og hun var helt afklaret med sine priser og de var faste.. så tænker jeg lidt så kan hun jo ikk kalde sig en sugarbabe. mener hele konceptet i det handler jo om man skriver sammen og finder en pris der tilgodeser begge udfra det man aftaler. når man på forhånd har faste priser for div ydelser på SB så er man vel mere en GPér .. eller er det bare mig .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle danske kvinder er babes i deres egen optik - det er et kulturfænomen. Sætningen "kurvede kvinder er sexede" dækker idag over alle der har en BMI der er lidt for høj til ekstrem (ifølge dem selv) - bare for at nævne et eksempel. 

Det viser sig også på sugardaters.dk hvor der er kvinder som umiddelbart i min snævre verdensopfattelse ikke hører ind under babe kategorien tænker de kan tjene lidt på at tilbyde lidt lir - selvfølgelig ud fra hvad de har lyst til at lave og med forbehold for at kunne sige fra hvis der ikke er kemi ;-). Så nu er der ikke mere gratis fisse når en enlig mor endelig har tid og er liderlig :-). 

Ud over det er der ikke mange der egentlig lever op til konceptet og det gælder begge køn. Så nu er det vel en platform som mest anvendes til at bytte ydelser under dække af sugardating og unge piger der tror de kan få penge for deres selskab alene.

Når det er sagt så har jeg gennem mine 3 år derinde fået rigtig lækre oplevelser og ramt er par lækre sugarbabes... Samt andre oplevelser som tantra og Nuru massage ...

Det er dog en tidsrøver ;-). Med mindre du selvfølgelig byder højest for en time ;-). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
totalwild skrev, for 40 minutter siden:

ved ikke om det er korekt i det her forum ...?? 

men har læst en del om de sugarbabes herinde, så blev sgu lidt nysg og oprettede en profil derinde. brugte lidt tid på at kikke rundt osv. og så efter et par timer blev jeg os kontaktet af en del. alt efter hvad jeg kunne se derinde. så er det unge piger der søger ældre mænd til og give gaver og økonomisk støtte ;-) 

nå men mit spørgsmål og det lidt ironiske i det er.. hvor gammel skal en sugarbabe være før hun ikke kan kalde sig det mere ..?? 

ved ikk om det bare er mig men synes når en sugarbabe er over 35 og alene mor .. er det så ikke nærmere en sugarmom ;-) for en af dem jeg blev kontaktet af var nemlig 35 og hun var helt afklaret med sine priser og de var faste.. så tænker jeg lidt så kan hun jo ikk kalde sig en sugarbabe. mener hele konceptet i det handler jo om man skriver sammen og finder en pris der tilgodeser begge udfra det man aftaler. når man på forhånd har faste priser for div ydelser på SB så er man vel mere en GPér .. eller er det bare mig .

der er masser af SB'er som i virkeligheden er GP'er...  desværre et fænomen at suger bruges mere og mere til "menu" og sex .    jeg har dog mødt 4-5 stykker og 2 af dem var ægte SB'er hvor det var gaver og forkælelser, en smule kontanter mv ... der giver det mening for mig og hold kæft de er skønne de tøser der har forstået konceptet og ja det bliver også til sex med dem... måske ikke første gang eller anden gang... men når det sker plejer det for mig at være en vild oplevelse da ægtheden og jagten osv giver det hele en ekstra dimension... :)   dem jeg har haft har været 24-28 år.   og der har været et par stykker hvor det bare var sex og så hjem og aldrig set dem igen.  men også et par jeg ser endnu som er overdrevet lækre og 25 år og alt alt for sexy for en gammel gris som mig på 40 :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige sakset fra en profil:

157 / 79 kg - igen kurvede kvinder kan være sexede og se lækre ud, gæt selv her

Kun sex ved kemi 

 

Profiltekst

Må nok ærlig indrømme at jeg mest søger nogen gode venner der vil hjælpe mig når jeg økonomisk sidder i saksen som lige nu. 
Selvfølgelig også til lidt hyggelig selskab og i al hemmelighed hvis kemien er til det selvfølgelig også lidt sjov og ballade på senge kanten

Har 3 dejlige børn som alle bor i plejefamilie. 
Jeg kæmper rigtig meget med økonomien og få den til og hænge sammen da jeg stadig går ledig og er på kh.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...