dickens 638 Skrevet 15. December, 2016 (edited) Er der nogen erfaringer med denne kvinde? Mener og have læst noget om hende tidligere herinde men kan ikke finde noget. Så måske der er nogen med erfaringer om hende? http://side6.dk/resultatside/?q=paula30 Redigeret 15. December, 2016 af dickens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 15. December, 2016 Jeg har tidligere besøgt stedet. Det er en lidt slidt "kælderbutik, men det er hyggeligt indrettet med de faciliteter, der skal være. Og radiatoren er på overarbejde, så du kommer bestemt ikke til at fryse. Pigen, jeg besøgte dengang, var absolut hende på billederne, så sadl du bare hesten og kom afsted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 15. December, 2016 chris 60 skrev, for 32 minutter siden: Jeg har tidligere besøgt stedet. Det er en lidt slidt "kælderbutik, men det er hyggeligt indrettet med de faciliteter, der skal være. Og radiatoren er på overarbejde, så du kommer bestemt ikke til at fryse. Pigen, jeg besøgte dengang, var absolut hende på billederne, så sadl du bare hesten og kom afsted. Var det Paula30 du besøgte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 15. December, 2016 Nej, det var det ikke. Har lige talt med hende, og det tyder på, det er hendes første besøg i staden. Lyder rigtigt sød i øvrigt, meeen jeg ved ikke rigtigt!? Men der er fuld service, hvilket vil sige alt uden bortset fra dansk! Sådan bør det osse være i min bog! Vi vil jo som oftest gerne give pigen den samme behandling, ikke sandt!? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 15. December, 2016 Det er ikke første gang har set hendes annonce før i Århus og mindes en anmeldelse hvor der muligvis blev skrevet at hun var noget stor i det. Da jeg ikke er til dem der kræver krancertifikat er det mest det jeg gerne vil finde ud af!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg