Hop til indhold
dickens

Paula30 aarhus

Recommended Posts

Guest chris 60

Jeg har tidligere besøgt stedet. Det er en lidt slidt "kælderbutik, men det er hyggeligt indrettet med de faciliteter, der skal være. Og radiatoren er på overarbejde, så du kommer bestemt ikke til at fryse. Pigen, jeg besøgte dengang, var absolut hende på billederne, så sadl du bare hesten og kom afsted. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, for 32 minutter siden:

Jeg har tidligere besøgt stedet. Det er en lidt slidt "kælderbutik, men det er hyggeligt indrettet med de faciliteter, der skal være. Og radiatoren er på overarbejde, så du kommer bestemt ikke til at fryse. Pigen, jeg besøgte dengang, var absolut hende på billederne, så sadl du bare hesten og kom afsted. ;-) 

Var det Paula30 du besøgte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Nej, det var det ikke. Har lige talt med hende, og det tyder på, det er hendes første besøg i staden. ;-) Lyder rigtigt sød i øvrigt, meeen jeg ved ikke rigtigt!? Men der er fuld service, hvilket vil sige alt uden bortset fra dansk! ;-) Sådan bør det osse være i min bog! Vi vil jo som oftest gerne give pigen den samme behandling, ikke sandt!?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke første gang har set hendes annonce før i Århus og mindes en anmeldelse hvor der muligvis blev skrevet at hun var noget stor i det. Da jeg ikke er til dem der kræver krancertifikat er det mest det jeg gerne vil finde ud af!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...