Hop til indhold

Recommended Posts

Guest lovegun

Hej de herrer. 

Hvilke piger/kvinder kan i anbefale til en omgang bodytobody med handjob eller afslutning mellem brysterne? gerne en hvor man må røre overalt og hvor man må sutte på brystvorterne. 

Og gerne en der er god at snakke med.

Har været hos Maysaa og det var rigtig godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://annoncelight.dk/showad/208338

Jeg ved at denne skønhed, Patricia tilbyder B2B, dog med kondom - det er omtalt et stykke nede i annoncen.

Vil dog ikke lige stå på mål her, for hvor meget du må røre osv. under B2B, da jeg endnu ikke har prøvet at nøjes med en sådan ydelse hos hende.

Men brystvorterne - og i det hele taget bare hendes naturlige bryster - er i hvert fald som sendt fra himlen ;)
Så jeg vil næsten gå til at kalde det ren tortur overfor kunden, hvis de ikke må suttes på og kærtegnes lidt under en gang B2B :D

 

EDIT: Nu kan jeg godt nok se at dit emne ligger under efterlysninger af thai-piger på Sjælland og i København - her er godt nok tale om en dansk pige i Nordjylland. Men hun er sgu stadig køreturen værd ;)

Redigeret af J93

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lovegun
J93 skrev, for 2 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/208338

Jeg ved at denne skønhed, Patricia tilbyder B2B, dog med kondom - det er omtalt et stykke nede i annoncen.

Vil dog ikke lige stå på mål her, for hvor meget du må røre osv. under B2B, da jeg endnu ikke har prøvet at nøjes med en sådan ydelse hos hende.

Men brystvorterne - og i det hele taget bare hendes naturlige bryster - er i hvert fald som sendt fra himlen ;)
Så jeg vil næsten gå til at kalde det ren tortur overfor kunden, hvis de ikke må suttes på og kærtegnes lidt under en gang B2B :D

 

EDIT: Nu kan jeg godt nok se at dit emne ligger under efterlysninger af thai-piger på Sjælland og i København - her er godt nok tale om en dansk pige i Nordjylland. Men hun er sgu stadig køreturen værd ;)

Tak for dit  input. hendes brystvorter er temmelig lækre..

Redigeret af lovegun
Tastefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hovsa, det var vist kun hendes blowjob der er med kondom - og ikke handjob (havde læst forkert derinde) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lovegun
J93 skrev, for 59 minutter siden:

Hovsa, det var vist kun hendes blowjob der er med kondom - og ikke handjob (havde læst forkert derinde) :)

Tak for info, men jeg søger på Sjælland og helst thai.. ☺

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...