Hop til indhold
Guest Brøndby

Filmoptagelse

Recommended Posts

Guest Brøndby

Jeg har altid haft en speciel fantasi/rollespil , som nogle  dominaer har været dygtige til at udføre. 

Forleden så jeg så at der var et sted hvor de tilbød at filme seancen, og det synes jeg var noget jeg gerne ville lægge krop til, og deltage i . 

Jeg blev dog lidt forundret da prisen for at deltage steg med 100 % i forhold til en almindelig seance . 

Bevares, der skal betales for en fotograf, og hans/hendes udstyr, men efterfølgende ville filmen blive lagt ud på nettet, hvor interesserede så kunne købe sig til at se resultatet, og jeg mener jo bare at så må studiet jo tjene kassen ( det må man formode ) efterhånden som filmen blev streamet ? 

Jeg var sådan set indstillet på at betale for en seance, det er ikke det, men jeg synes måske det er at spænde buen at hæve prisen med 100 % . 

Er der noget her jeg har overset ? 

Det skal siges ( og det er ingen undskyldning, men en forklaring ) at jeg i forvejen bruger en stor del af min disponible indkomst på at få opfyldt mit sex behov forskellige stederi byen, og at der slet ikke er økonomisk råderum til at betale "dobbelt op" . 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogle der er villige til at betale, så er det jo sådan det er - også med sex.... ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Der er ikke noget usædvanligt i, at prostituerede spænder buen til det yderste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke, hvad man tjener på filmen,mnår den er på nettet, men jeg ved, at fotograf (og klipper) bruger tid og penge på arbejdet.

Der er selvfølgelig forskel på kvalitet, men skal det være en ordentlig, seværdig film, kræver det en del. For det første skal der et ordentligt håndholdt kamara til, gerne suppleret med et eller to ekstra kamaraer, der tager fra forskellig position. Der skal måske sættes lys, klargøring og planlægning tager tid, mindst, kørsel frem og tilbage, selve optagelsen, omkring 1-2 timer og så klippearbjdet, der meget vel kan tage længere tid end optagelsen. Man skal ikke regne med det samlet kan gøres på under 8-10 timer. Så får du også en kvalitetsfilm.

du kan gøre det billigere selv, med et kamara i hånden og uden klipning, men resultatet bliver også derefter (o:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Måske var mine ambitioner ikke så høje som dominaens ? 

 

Tjaehhh....Det er da en udemærket forklaring olenn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...