Hop til indhold
Dick nasty

Sanne ,sexet nissepige

Recommended Posts

Jeg har lige besøgt Sanne på sexy secret.Jeg har besøgt hende en gang før for ca et år siden . Det var dejlig sex. Hun er en smuk, meget velplejet kvinde, der gør rigtig meget ud af lingeriet, hvilket lige sætter prikken over iet for mig. I dag var hun klædt på som nissepige og en yderst sexet en af slagsen.Wow det kan anbefales ,det gjorde i hvert fald mig endnu mere liderlig, end jeg var da jeg ankom til stedet.Vi havde også i dag dejlig sex. Hun er lige som en GP skal være under akten.Hun hverken overspiller eller virker som om hun keder sig.Kort sagt supergod indlevelse.

Jeg fik superfransk og det er hun bare god til.Jeg synes ellers alt for ofte at det er her filmen knækker under sex med en GP.Derefter spansk og så en ridetur. Udmærket.Jeg sluttede med at tage hende bagfra så jeg kunne nyde udsynet til hendes dejlige røv

Dejlig oplevelse,Omjeg kommer igen? Helt sikkert!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, Sanne er en dejlig dame. Hendes blæs er i den gode ende - nogen vil måske hævde, at det trods alt er modtageren der sidder med den gode "ende" :-) Jeg må snart forbi igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu