Hop til indhold

Recommended Posts

hun er vist ikke så  spændende en  kvinde hun er vist kun til det extreme perverse og meget hårdt og tilbyder ikke nogen sex afslutning så hende vil jeg ikke anbefale efter min opfattelse stal der der være en afslutning med udløsning _  orgasme af en eller anden måde jeg mener  ikke samleje men der er andre måder

Del dette indlæg


Link til indlæg
spamand skrev, for 9 timer siden:

hun er vist ikke så  spændende en  kvinde hun er vist kun til det extreme perverse og meget hårdt og tilbyder ikke nogen sex afslutning så hende vil jeg ikke anbefale efter min opfattelse stal der der være en afslutning med udløsning _  orgasme af en eller anden måde jeg mener  ikke samleje men der er andre måder

Nu er der jo en del herinde der er TOTAL ligeglad med dine meninger om hvad der er godt og ikke godt. 

Kik da på overskriften på forumet og spar dine kommentarer.

Redigeret af Pite
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nogle år siden jeg besøgte Lady Stella, hun var på besøg i København, i et nu nedlagt sted.

Jeg ønskede dominans, smerte, og ydmygelse, og det fik jeg i rigt mål.

At det ikke blev hende jeg begyndte at besøge fast, skyldes at Ladyen kun kom til København af og til.

Så god fornøjelse!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JegVilDomineres skrev, den 14/12/2016 at 07:32:

Hejsa

 

Jeg kan se at Lady Stella er begyndt at annoncere omkring Støvring, på en privat legeplads.

Nogle herinde som har nogle erfaringer med hende som de vil dele ?

http://annoncelight.dk/showad/218783

 

Pft 

hun er ikke noget at bruge penge på hun vil kun piske dig ikke noget sex berøring overhovedet det vil vi da have en ordentlig afslutning med udløsning og orgasme vil du ikke mene det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ledvogter skrev, for 10 timer siden:

I har fået en pause fra Spamand i 14 dage.

-Ledvogter

Gælder det også PB fra ham ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43
Ledvogter skrev, for 14 timer siden:

I har fået en pause fra Spamand i 14 dage.

-Ledvogter

Juhuuu... ;):D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...