Hop til indhold
afløbsrenseren

Anmeldelse af choko babe i nyborg .

Recommended Posts

Hejsa, starter med Link til hende http://annoncelight.dk/profile/Chokolade+babe

Det er længe siden jeg har haft en så god og positiv fræk oplevelse :D.   Denne mørke skønne choko babe er bare en glæde at besøge, det var nemt at tro det var ens elskerinde\kæreste man var kommet på besøg hos :)  :) .

Lad mig sige billederne hun har på sin profil er slet ikke gode nok til at vise hvem hun er især fordi man ikke kan se hendes ansigt som er super sødt og frækt , med nogle fantastiske læber som er som skabt til det jeg kom for og nogle smukke og skælmske øjne .

Man føler sig absolut velkommen og hun lægge op til dig fra start, jeg fik et hurtigt bad som i den grad blev varmt men ikke kun pga. det varme vand :P.

Det efterfølgende er mellem mig og hende, men det var helt klart super, og jeg kommer helt sikkert igen så snart jeg har skrabet penge sammen, har kun oplevet tilsvarende fra to andre piger i tidens løb.

At hun så også samtidigt er sød , venlig smilende og nem at snakke med ja det er jo bare et ekstra plus.

Ja ved godt det kunne opfattes som betalt reklame til hende men det er det absolut ikke,   hun har simpelthen fortjent hvert ord .

Tak for en dejlig oplevelse Choko Babe du er ikke kun dejlig at havde sex med du virker også som et godt menneske <3.

 

VH 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg må sige, at jeg ikke havde den helt store fidus til de hidtidige anmeldelser - men nogle gange skal man så ikke være alt for mistroisk :-). Jeg tror ihvertfald på dig afløbsrenser :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 51 minutter siden:

Jeg må sige, at jeg ikke havde den helt store fidus til de hidtidige anmeldelser - men nogle gange skal man så ikke være alt for mistroisk :-). Jeg tror ihvertfald på dig afløbsrenser :D

Den udtalelse kan jeg kun tilslutte mig. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så måtte jeg også lige en tur forbi Chokolade Babe i Nyborg, og det var sgu overraskende godt! Har en svaghed for sorte piger, men der kan desværre være langt imellem snapsene... og apropos snapse og andre våde varer ;-) så er det faktisk rigtigt (som andetsteds skrevet) at man bliver tilbudt en drink ved ankomst.. god stil egentlig.. og lidt hyggeligt også.

Sprang dog drinken over af lutter ivrighed... Choko babe er en man vender sig om på gaden efter, og tænker "hende gad jeg sgu godt kneppe"... Og det kan man heldigvis komme til:P. Smukt ansigt og fantastiske læber, som i øvrigt hurtigt kom på arbejde, da hun allerede i badet lige skulle tjekke om kalorius var vasket tilfredsstillende... Yes!

Så ind på værelset (som bestemt ikke er prangende) hvor blowjobbet og andet fortsatte. Havde egentlig tænkt mig at kneppe hende godt og grundigt, men hun skulle lige op og ride først; lækre patter lige i munden og en rideteknik som jeg ikke kunne stå for ret længe desværre... FUCK! ... Jeg nåede ikke at kneppe hende!!! SÅ hvis I skal nå at kneppe hende skal I nok stoppe hendes rytmiske Rhumba i tide drenge. Alt i alt var det dog en Virkelig god oplevelse, og desuden en person der har et virkeligt vindende væsen.

Helt klart bonuspoint herfra for hygge og sødt væsen.

Hvis man er ude efter oplevelsen af, at komme til at kneppe den lækre mørke pige man ser gå forbi på gaden, så kan jeg stærkt anbefale den søde Chokobabe. Der var dejligt lidt "pro" over det, og man tror sgu på hende, når hun siger hun nyder sex og ens "cock":D

https://annoncelight.dk/showad/217677

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mildur skrev, for 20 timer siden:

Er hun lidt svær at få kontakt med- eller har jeg bare været uheldig?

Jeg kan nu selv svare på mit eget spørgsmål.

Jeg fik nemlig lavet en aftale med hende. Grunden til at hun kan være svær at få kontakt til er simpelthen at hun passer sin skolegang ved siden af denne lille bi-beskæftigelse. Foruden andre ting som er vigtige for hende i hendes liv. Meget prisværdigt, og fuld respekt fra min side.

Hvis jeg skal beskrive Choko Babe med et par enkelte ord må det være; en pige der bare er SÅ meget i live. Hun har masser af energi, og hun deler gerne ud af sin energi på en charmerende og medrivende måde. Choko Babe tilbyder sin egen form for GFE. Jeg fik virkelig en fornemmelse af at der udover et frækt sexuelt væsen også er et menneske, en personlighed bag. Hun lægger vægt på at der skal være et godt forspil. At der skal opbygges god sexuel energi inden tingene udvikler sig. 

Jeg havde aftalt en 45 min. seance med hende. Tilfældet ville at hun fik fri fra skole kort forinden, og jeg kunne tilbyde hende lift fra skole og hjem. Og jeg kan sige at det var en meget fræk køretur. Hun var 100% tændt på at give den gas allerede i bilen. Med mund og hænder. Og allerede der fik jeg set at hendes bryster bestemt er både fyldige og flotte. Og fremfor alt ægte. 

Mit besøg hos Choko Babe efterlod mig med et stort smil på læben. Hvad skete der lige her... Der skete det at  jeg både fik 100% sexuel tilfredsstillelse, og jeg fik også en på opleveren udover det rent sexuelle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...