Plaskeren 3625 Skrevet 13. December, 2016 Tjah, hvorfor har man ikke lige x tusind kr i overskud. Dette stykke kunst ville jeg mægtig gerne have hængende. http://ekstrabladet.dk/nationen/julehjaelp/ku-godt-splitternoegen-svoemmepige-med-benene-i-vejret/6451014 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 13. December, 2016 Sidste år gav jeg et par hundrede kroner til Mødrehjælpen i julehjælp med MobilePay. Jeg blev sur over, at de efterfølgende ringede om spurgte om jeg ville være fast bidragyder! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 13. December, 2016 Dejlig pige. Flotte ben, mave, ryg og skuldre. Elsker at kikke på veltrænede piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 13. December, 2016 (edited) Vestegnen skrev, for 33 minutter siden: Sidste år gav jeg et par hundrede kroner til Mødrehjælpen i julehjælp med MobilePay. Jeg blev sur over, at de efterfølgende ringede om spurgte om jeg ville være fast bidragyder! Kan jeg faneme godt forstå. Det er sindssygt provokerende. Og ikke mindst utaknemligt. Redigeret 13. December, 2016 af Fisseslikkeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg