Hop til indhold
Liderbukken

Danske Simone i Silkeborg

Recommended Posts

Så blev det min tur til at opleve Simone. Og det var en dejlig en af slagsen. Simone er en temmelig høj blondine med håret flettet fint i en hestehale. Store velformede babser og en god, rund røv. Hun kunne godt gå for at være en fræk lærerinde, så jeg håbede at hun ville undervise mig lidt i sprog. 

Jeg havde booket en halv time lige lidt over middag og i den halve time startede vi i Frankrig, hvor hun først fik ordet. Og hvilken udtale og grammatik. Dernæst var det min tur til at bruge mit skolefransk, hvilket blev godkendt af Simone. 

Vi tog så hjem til Danmark igen. Først med hende i sadlen, så med mig som brunstig hanhund og til sidst forsøgte vi os som missionærer. 

Det hele blev afsluttet med at jeg fik smækket Simones fisse i ansigtet, mens hun talte et syngende svensk med olieaccent. 

100% tilfredshed og at Simone er en sød, køn og snakkesalig puge, gør kun, at jeg formentlig gentager sprogundervisningen igen en anden gang. 

Karakter: Stort 10-tal på den gode, gamle 13-skala. 

Link: https://annoncelight.dk/showad/204352

Redigeret af Liderbukken
  • Synes godt om 10

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Simone

Kære Liderbukken


Mange tak for det fine 10 tal :wub:  Og tak for et dejligt besøg, jeg håber vi ses igen ;) 

Knus Simone

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...