Hop til indhold
Faunus

Kommer Mina igen?

Recommended Posts

Hej brødre!

 

Er der nogen (med inside viden) som ved,  om Mina kommer igen? Sidst hun tog hjem, var det for at blive?

 

Jeg savner allerede tøsen. 

 

Rakker for hjælpen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Morisot

Jeg talte med hende for knap en uge siden og direkte adspurgt,  lød det absolut som om hun ville komme tilbage. I givet fald vil det nok blive marts/april, men det kunne hun ikke præcist ligge sig fast på.

Hun virkede mere indstillet  på at komme tilbage end sidste gang hun var i København, hvor jeg  tvivlede på, om hun overhovedet kom tilbage igen.

Redigeret af Morisot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Morisot skrev, for 4 timer siden:

Jeg talte med hende for knap en uge siden og direkte adspurgt,  lød det absolut som om hun ville komme tilbage. I givet fald vil det nok blive marts/april, men det kunne hun ikke præcist ligge sig fast på.

Hun virkede mere indstillet  på at komme tilbage end sidste gang hun var i København, hvor jeg  tvivlede på, om hun overhovedet kom tilbage igen.

Tak for updaten - dejligt at kunne håbe :))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var heldig nok til lige at nå en afsluttende forkælelsestime med Mina her søndag aften. Hun havde tydeligvis stadig fuld booking her de sidste dage før afrejsen, - og det kan jo ikke ligefrem undre stabile fans.

Jeg spurgte, om hun havde havde planer om at komme tilbage til Danmark, og hendes svar til mig var et helt klart ja!

Jeg har ingen inside viden, men tror at hun svarede mig ærligt. Hun er en virkelig sød og reel person, der yder og giver meget, - og heldigvis elsker sex. Jeg kan i den grad unde hende nogle gode måneder i et forhåbentlig godt liv i hjemlandet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak!

Hun gav mig lidt af en forskrækkelse forrige gang hun var i DK, ved at indikere at hun ikke kom igen.

Så bliver det alligevel Jul :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...