Hop til indhold
JanSkipper

Superfransk og sygdom spørgsmål

Recommended Posts

Tass skrev, for 13 minutter siden:

Skulle det gå galt (uanset årsag) så mener jeg at man er FORPLIGTIGET til at kontaktet samtlige personer der >kunne< være blevet smittet (det inkludere dem med lav risiko), uanset køn, profession eller alder. Er listen på 50 personer, så let røven og kom i gang..

Se i vores branche er det bare ikke en mulighed.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass
JenniferRomantica skrev, for 15 minutter siden:

Se i vores branche er det bare ikke en mulighed.. 

selvfølgelig stilles der begrænsninger af en hel række årsager for en glædespige. det burde dog ikke være nogen hindring at tage kontakt til dem der KAN kontaktes. Måtte det være stamkunder eller andre. Desuden er der os glædespiger der ikke holder 12 timers vagter med mange gæster etc.

Det der er muligt indenfor rimelighedens grænser, bør vel os være det der gøres.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Det har han også nævnt i tråden;)..

Ja, det overså jeg. Læste det som tråd nummer 99 om superfransk, men den her fyr har altså et endnu højere angstniveau.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tass skrev, for 53 minutter siden:

Findes der nogen statistikker? (reelt spørgsmål....)

Ja, men ikke troværdige. Problemet er at finde ud hvad en smittet faktisk har foretaget sig (folk både glemmer og lyver) og også at afgøre, hvad der var smittevejen, hvis nogen gjorde mere end en ting. Derfor er risikoestimater for specifikke sexpraktikker ret usikre. De bygger mere på eksperimenter og teori.

Men man kan stole på det når mange smittebærere har sex mange gange og ikke smitter en eneste, at så er det "sikkert." Men du tror jo ikke på det alligevel ;)

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ville helt sikkert have en enorm indflydelse i positiv retning, hvis alle ude i det almindelige liv, havde samme påpasselig, som man generelt oplever i købebranchen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Catja
holstebronx skrev, for 7 timer siden:

Hejsa :) 

Det er da ikke 100% sikkert med segmentet? 

Nogen besøger jo mange forskellige kvinder. 

Dig den ene uge, en thai den næste uge, en glædes pige som tilbyder super fransk den tredje uge, og så slutter de lige måneden af med et besøg hos en shemale hvor de tager ladningen i munden ;)  

 

 

Jeg skriver heller ikke at der er 100% sikkerhed, men som nævnt er jeg hidtil gået fri af div. sygdomme så mit "filter" må jo virke nogenlunde. 

Og jeg tror at du tager fejl, når du mener at mænd generelt tager en rundtur på hele palletten. I hvert fald så er det ikke kendetegnet for "mine" kunder, som jeg i de fleste tilfælde ser igen og igen ;) 

Jeg appellerer til et bestemt segment, ligesom andre GP'ere appellerer til andre. Tror de fleste mænd er mere ensrettede end du gir dem credit for ;)

 

Redigeret af Catja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Catja
Tass skrev, for 2 timer siden:

  Har endnu aldrig besøgt en GP der tilbyder sex uden, hvor stor eller lille risikoen måtte være er i den sammenhæng lige meget for mig at se. Min tankegang blev blot skærpet da jeg læste en tråd hvor en herre skrev han deltog i GB uden kondom som HIV positiv :huh: Igen, risikoens størrelse er for mig at se ligegyldig i den sammenhæng... Seksuel omgang = kondom på.

  Der er uden tvivl en smitterisiko ved oralsex uden kondom. Men munden er os et af de stærkeste og mest afvisende elementer ved den menneskelige krop/åbninger. Den er sammen med spyt etc. designet til at håndtere rigtigt meget af kedelig art inklusiv bakterier mv. hvad har vi ikke alle sammen proppet i munden gennem tiden :mrgreen:
  Jeg personligt sætter grænsen ved sex, der skal kondomet på. Oralt har jeg intet problem med at modtage eller give økologisk. Jeg anser risikoen for at pådrage min krop noget negativt/skadeligt/farligt for at være langt større på en MC tur, end ved oral uden og det har jeg heller ikke tænkt mig at stoppe med (foregår i øvrigt os med sikkerheden i orden :P, kæft jeg glæder mig til foråret....)
  Jeg kan se en grund til bekymring hvis man besøger piger med manglende hygiejne, tvivlsom motivation eller måske endda tvang :( ikke hos danske prof kvinder der tar vare på dem selv og sætter grænser.
  Med det sagt, så sætter kvinden dagsordenen. Vil hun ha gummi på fra start, ja så er det sådan det bliver. Mine grænser skal ikke overskrides, så selvfølgelig overskrider jeg heller ikke hendes. (Undtaget de grænser man vil overskride sammen, men det er en helt anden snak om frække fantasier og muligheder :wub:)

  Det har været min tilgang i al den tid jeg har været aktiv seksuel, og har endnu aldrig fået ubudne gæster med hjem af nogen art. Faktisk har jeg aldrig kendt nogen eller hørt om nogen der er blevet smittet ved øko oral. Er det muligt? ja bestemt, men hvor stor er risikoen i realiteten?!? Findes der nogen statistikker? (reelt spørgsmål....)

  Det er min opfattelse at de danske glædespiger er ganske gode til at blive testet (de fleste..) men gæsterne desværre knap så gode. Hvornår har DU sidst været forbi lægen?? nu hvor emnet trods alt omhandler kønssygdomme mv.

  Holdningerne til dette emne er mange. Som udgangspunkt er det vigtigt at man respektere den enkeltes grænser og sørger for at blive testet engang imellem. Skulle det gå galt (uanset årsag) så mener jeg at man er FORPLIGTIGET til at kontaktet samtlige personer der >kunne< være blevet smittet (det inkludere dem med lav risiko), uanset køn, profession eller alder. Er listen på 50 personer, så let røven og kom i gang...

Vi skal ikke kun passe på os selv, men os hinanden.

  Venligst
Ham der glæder sig til det næste besøg hvor ALT foregår MED kondom. :wub:;):D

Hey sweetie :wub:


.... tilbage til sagen. Faktisk så kan flere kønssygdomme overføres ved oralsex. Klamydia og gonnoré kan feks. Kvinde gir økoblow til mand med sygdom. Kvinde får bakterierne i svælget. Næste mand der skal have økoblow bliver smittet pga. kvinde uanende har tilranet sig kønssygdom i svælget. 

Google det :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tilbyder heller intet uden kondom. Hvis vi ikke bliver tosset liderlige vil sige, for så kan hvad som helst ske.

Og eftersom jeg ved jeg er et fornuftigt menneske, indtil jeg bliver tosset liderlig, så forstår jeg jo også udmærket at andre fornuftige mennesker også kan blive tosset liderlige og lade hvad som helst ske.

Altså tilbyder jeg intet uden kondom .... hvis jeg ikke bliver tosset liderlig.

Og der er jeg benhård.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass
Bananas skrev, for 8 minutter siden:

Og der er jeg benhård.

Plejer man ikke at være det, når man som mand er liderlig???

Ahhhh, ahhhhhhh, den var sq alligevel lidt dårlig den der :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Catja skrev, for 56 minutter siden:

Jeg skriver heller ikke at der er 100% sikkerhed, men som nævnt er jeg hidtil gået fri af div. sygdomme så mit "filter" må jo virke nogenlunde. 

Og jeg tror at du tager fejl, når du mener at mænd generelt tager en rundtur på hele palletten. I hvert fald så er det ikke kendetegnet for "mine" kunder, som jeg i de fleste tilfælde ser igen og igen ;) 

Jeg appellerer til et bestemt segment, ligesom andre GP'ere appellerer til andre. Tror de fleste mænd er mere ensrettede end du gir dem credit for ;)

 

Jeg kan bare læse at nogen besøger mange forskellige glædes piger. Også selvom de erklærer i en anmeldelse at de har fundet deres favorit... Ja ligefrem har fundet "en muse".  

Nu er der jo ingen anmelder pligt, når man bliver smittet med noget :D men det er meget sjældent at man herinde  læser om nogen som er blevet smittet med noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass
Catja skrev, 1 time siden:

Hey sweetie :wub:


.... tilbage til sagen. Faktisk så kan flere kønssygdomme overføres ved oralsex. Klamydia og gonnoré kan feks. Kvinde gir økoblow til mand med sygdom. Kvinde får bakterierne i svælget. Næste mand der skal have økoblow bliver smittet pga. kvinde uanende har tilranet sig kønssygdom i svælget. 

Google det :mellow:

Hejsa ;)

  Jeg bliver muligvis misforstået i mit skriv. Jeg er fuldt ud med på at adskillige sygdomme kan spredes via oral. Smittefaren er ganske reel. Jeg stiller bare spørgsmålstegn ved hvor stor smittefaren i realiteten er. Ganske enkelt (og ærligt) fordi jeg ikke selv kender facit derpå. Det virker lidt som om jeg ikke er den eneste!?. 
  Jeg har jo i nattens mulm og mørke fundet det jeg søgte ;) og måske har min holdning i realiteten os ændret sig i retning af "med" frem for "uden", da det for mig langt hen ad vejen er det frække ved oral der er vigtigt når jeg modtager.

  Intet af det skrevne skal forstås som en negligering af smittefaren. Faktisk tror jeg at der er flere sygdomme der kan smitte ved oral end flertallet er klar over. Det er bare sjældent på tale i blandt mennesker privat (min opfattelse og dermed ikke nødvendigvis korrekt) Jeg har aldrig omtalt kønssygdomme så meget som efter jeg blev sendt ind på dette fora.

Redigeret af Tass

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 9 timer siden:

 

Nu er der jo ingen anmelder pligt, når man bliver smittet med noget :D men det er meget sjældent at man herinde  læser om nogen som er blevet smittet med noget. 

Det er for mange skamfuldt at blive smittet, så det er nok en af grundene til at der ikke skrives meget om det hvis det sker. For man er jo selv medansvarlig for at det sker.

Derudover kan det også være svært at vide, hvor man blev smittet. Der kan gå lang tid fra smitte til symptom/diagnose. 

Jeg blev selv smittet engang for år tilbage, da jeg gik "Bananas" hos en thaimassør uden et kondom inden for rækkevidde (hun var blevet gejlet godt op af at gejle mig op ...). Heldigvis kun klamydia. Men jeg skrev ikke en anmeldelse af massør/sted om det.

Som andre skriver forstår de fleste gp'er at passe på og dem der tilbyder alt uden anmeldes i det hele taget sjældnere ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 19 timer siden:

og hvis der er et uheld med kondomet så tager jeg til lægen 7-10 dage efter..

 

???????? Så har du lige 7-10 dage til at smitte en masse kunder. Fy for den! Det bliver nok ikke lige dig, som jeg skal besøge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 32 minutter siden:

???????? Så har du lige 7-10 dage til at smitte en masse kunder. Fy for den! Det bliver nok ikke lige dig, som jeg skal besøge.

Du kender da vist ikke så meget til sygdomme.. Men når du har haft et uheld og ringer til lægen vil han eller hun fortælle dig at de først kan se noget efter 7-10 dage alt efter hvilken sygdom de skal tjekke efter.. Og du har vist heller ikke den vilde kendskab til min vagtplan.. Da der gå 7 dage i mellem hver af mine vagter.. Hahaha..

Det altid en god idé at tjekke fakta og informationer så man ikke risikerer at være dum og hører på;)..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 36 minutter siden:

???????? Så har du lige 7-10 dage til at smitte en masse kunder. Fy for den! Det bliver nok ikke lige dig, som jeg skal besøge.

Og så står der vist ikke så meget som et sted at jeg tager på arbejde i de 7-10 dage;).. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, 1 time siden:

Det er for mange skamfuldt at blive smittet, så det er nok en af grundene til at der ikke skrives meget om det hvis det sker. For man er jo selv medansvarlig for at det sker.

Derudover kan det også være svært at vide, hvor man blev smittet. Der kan gå lang tid fra smitte til symptom/diagnose. 

Jeg blev selv smittet engang for år tilbage, da jeg gik "Bananas" hos en thaimassør uden et kondom inden for rækkevidde (hun var blevet gejlet godt op af at gejle mig op ...). Heldigvis kun klamydia. Men jeg skrev ikke en anmeldelse af massør/sted om det.

Som andre skriver forstår de fleste gp'er at passe på og dem der tilbyder alt uden anmeldes i det hele taget sjældnere ...

Som sagt, så var der jo også en smiley med i indlægget. 

Men det er  da set før, at folk har brokket sig over at være blevet smittet. Men sikkert et fåtal som gør det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lowmax
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Du kender da vist ikke så meget til sygdomme.. Men når du har haft et uheld og ringer til lægen vil han eller hun fortælle dig at de først kan se noget efter 7-10 dage alt efter hvilken sygdom de skal tjekke efter.. Og du har vist heller ikke den vilde kendskab til min vagtplan.. Da der gå 7 dage i mellem hver af mine vagter.. Hahaha..

Det altid en god idé at tjekke fakta og informationer så man ikke risikerer at være dum og hører på;)..

Man risikerer højst at blive smittet af Jennifers gode humør;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 7 timer siden:

???????? Så har du lige 7-10 dage til at smitte en masse kunder. Fy for den! Det bliver nok ikke lige dig, som jeg skal besøge.

Lige præcis danske piger, der arbejder på klinik er noget af det sikreste sex du kan få. Det er dokumenteret at de svjh har lavere frekvens af sexsygdomme end befolkningen i øvrigt ... Mit bud er at ni ud af ti "almindelige" mennesker ikke går til lægen, fordi et kondom brister, hvis de overhovedet har brugt et. Der er i det hele taget ikke grund til at være så nervøs, som trådstarter.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, 1 time siden:

Lige præcis danske piger, der arbejder på klinik er noget af det sikreste sex du kan få.

Helt enig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Jeg er ikke læge, eller fagmand hvad angår sygdomme. Når det så er sagt, er det kun sket 1 gang at jeg har knaldet en glædespige uden kondom, og det var kun fordi hun var virkelig nervøs da hun ankom, så vi drak os lidt fulde. Hun var også den 3. og sidste ikke-dansker jeg haft fornøjelsen af.

Jeg kan godt forstå piger der ikke vil lave fransk uden, og det skal de helt klart have lov til, men man kan jo sikre sig rimelig godt, sålænge man har ordentlig hygiejne i både mund og bund. Det kræver selvf. også at manden gør det der skal til for at holde pjerrot'en ren.

Omvendt synes jeg det er akavet hvis jeg er på besøg eller har besøg af en glædespige at jeg lige skal hente et stille mad-film hver gang jeg skal ned mellem hendes ben.. 

Jeg foretrækker dog danske kvinder, da det oftest giver det bedste resultat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runaldo skrev, for 16 timer siden:

Jeg er ikke læge, eller fagmand hvad angår sygdomme. Når det så er sagt, er det kun sket 1 gang at jeg har knaldet en glædespige uden kondom, og det var kun fordi hun var virkelig nervøs da hun ankom, så vi drak os lidt fulde. Hun var også den 3. og sidste ikke-dansker jeg haft fornøjelsen af.

Jeg kan godt forstå piger der ikke vil lave fransk uden, og det skal de helt klart have lov til, men man kan jo sikre sig rimelig godt, sålænge man har ordentlig hygiejne i både mund og bund. Det kræver selvf. også at manden gør det der skal til for at holde pjerrot'en ren.

Omvendt synes jeg det er akavet hvis jeg er på besøg eller har besøg af en glædespige at jeg lige skal hente et stille mad-film hver gang jeg skal ned mellem hendes ben.. 

Jeg foretrækker dog danske kvinder, da det oftest giver det bedste resultat.

Jeg har godt nok aldrig hørt nogen smide madfilm på en kvinde dernede :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
StudineMILF skrev, 1 time siden:

Jeg har godt nok aldrig hørt nogen smide madfilm på en kvinde dernede :D

Nej vel? Men det er ca hvad det svarer til at lave fransk med gummi..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runaldo skrev, for 1 time siden:

Nej vel? Men det er ca hvad det svarer til at lave fransk med gummi..

Jeg tænker at man selv vurderer om man vil slikke en kvinde eller ej men ved også at jeg passer på mig selv og hvis jeg skal komme op i omdrejninger mht en fræk aftale med en sød mand, så det vigtigt for mig at han vil slikke min mis :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, den 24/12/2016 at 07:57:

Jeg har godt nok aldrig hørt nogen smide madfilm på en kvinde dernede :D

Nu har du jo så. Er opklippet kondom eller deciderede slikkelapper er dog mere sikre. Det er ikke sikkert, madfilm er tæt nok til at blokere alle vira, og det kan lettere gå i stykker, hvis man bliver ivrig, uanset hvad de skriver her:

http://www.sexlinien.dk/emneside-praevention/praevention/slikkelapper.aspx

Det er ikke undersøgt ordentligt. Der er vist ét studie, der viser at et mærke af film kan beskytte mod herpes. Men produktionen af film bliver slet ikke kvalitetssikret på samme måde som fx kondomer, så om et andet mærke eller for den sags skyld batch er ligeså effektivt er umuligt at sige. Og studiet er ikke gennemført for at teste oralsexsikkerhed, men afskærmning af instrumenter i en klinisk setting. Læs evt.:

https://www.google.dk/amp/s/gossypiboma.wordpress.com/2009/10/13/oral-sex-and-plastic-wrap-the-cdc-sandwiched-between-a-riddle-and-an-enigma/amp/

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Jeg har slikket alle de danske piger jeg har mødt og jeg har aldrig modtaget klamt, .... Om det er fordi jeg bare er uddruset med et super immunforsvar eller er super lotto, ved jeg så ikke.. De få ikke-danske piger jeg har været sammen med, har jeg dog ikke gjort det på .. Sådan nogle udenlanske piger kan jo have alle mulige sygdomme fra de lande de kommer fra.. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...