Hop til indhold

Recommended Posts

Har ikke helt styr på det. Kinesiske kvinder skulle være rimeligt liderlige og der er en del gadepiger. Det burde være til at få en 1 times fisse til 3-400 hong kong dollar. Sidst jeg var der besøgte jeg en kammerat der arrangerede alt for mig og nogle andre. På bordel koster det ca. det dobbelte. Vi var 4 liderlige fyre der bare betalte det som de forlangte, så vi endte med at betale 1500 hkd for 1 time. Vi fik af vide af vore kammerat der har boet i HK i 15 år at vi ikke skulle give mere end 800 på bordel. Vi blev rullet men fik kneppet nogle søde piger. Så fuck it. Jeg kan ikke huske adresse. Men HK kan varmt anbefales. Det kan være smart at gå sammen med nogle der kender stederne så man ikke bliver snydt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda

Det her skal du selv arbejde videre med, med eller uden hjælp fra andre her på Eroguide:

Indonesiske og filippinske maids har tit kun fri lørdag og eller søndag. Tidligere var der et diskotek hvor der var flere hundrede maids hver lørdag eftermiddag. Det lukkede for tre fire år siden. Der kunne du både få sympati og købefisse.

Behovet er så stort hos pigerne, både rå sex og penge, at der må være et nyt sted som dækker samme formål.

I hvert fald tidligere forsøgte danskere bosat i Hong Kong at mødes hver torsdag på en bestemt restaurant.. I den gade lå der to steder nede i kælderen med store barer med rigtig mange prostituerede. Der er mange fra Filippinerne, Indonesien, Thailand, og flere afrikanske lande plus fra Brasilien osv.

Meld tilbage efter at du har besøg HK. jeg er selv på vej. Marts 2017.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Honda skrev, for 6 timer siden:

Det her skal du selv arbejde videre med, med eller uden hjælp fra andre her på Eroguide:

Indonesiske og filippinske maids har tit kun fri lørdag og eller søndag. Tidligere var der et diskotek hvor der var flere hundrede maids hver lørdag eftermiddag. Det lukkede for tre fire år siden. Der kunne du både få sympati og købefisse.

Behovet er så stort hos pigerne, både rå sex og penge, at der må være et nyt sted som dækker samme formål.

I hvert fald tidligere forsøgte danskere bosat i Hong Kong at mødes hver torsdag på en bestemt restaurant.. I den gade lå der to steder nede i kælderen med store barer med rigtig mange prostituerede. Der er mange fra Filippinerne, Indonesien, Thailand, og flere afrikanske lande plus fra Brasilien osv.

Meld tilbage efter at du har besøg HK. jeg er selv på vej. Marts 2017.

 

Honda, saa kommer du til HK foer jeg kommer, min tur er foerst planlagt til April

G

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda
gregsom skrev, for 15 timer siden:

Honda, saa kommer du til HK foer jeg kommer, min tur er foerst planlagt til April

G

Jeg ville aldrig rejse til Hong Kong for at købe sex. Der er adskillige alternativer som jeg ville foretrække. Også på grund af prisen. Men hvis jeg var der alligevel. ville et sted som dette kunne få et smil i mit ansigt.

En af Hong Kongs best bevarede hemmeligheder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...