Hop til indhold

Recommended Posts

stiv55 skrev, for 28 minutter siden:

DET var pokkers. Nyt visum allerede! Hehe. Tror hun stadig 1 time er til 1500 for fuld pakke? Stedet ligger noget mere bekvemt for mig, når jeg ruller ind med "futteren" i eftermiddag i stedet for Trøjborg.

Nej jeg gav en tudse men ser også godt ud.

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
8000 skrev, for 39 minutter siden:

Nej jeg gav en tudse men ser også godt ud.

8000

Hej 8000 og stiv55.

Waaugh. Jeg tænker på Gip og Mint. Meget længe siden jeg har været hos PP, men er der et sted hvor man kan være heldig at se et foto at de to skønheder, så vil det da klart fremrykke mit næste besøg.

Måske en uddybende beskrivelse af dem. Jeg er spændt på et svar. Dog må andre brugere selvfølgelig også gerne respondere!!

Evt. en PM.

Tak og go` weekend til alle brødre.

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gib er der endnu, men Mint er afløst af Thong. Jeg har ikke set Thong endnu, men det kommer jeg til! ;-) Så må jeg jo se, hvad der så sker!? Men planen er Gib, tror jeg - efter beskrivelserne - og så er der vist osse noget med, at Gib er til anal uden merpris, har jeg læst i tidligere anmeldelser. Det kunne da være spændende. Hun har i øvrigt bekræftet i dag, at al oral er uden med slug, mens sex er med. Godt nok. Vi skal jo passe på os!

Redigeret af stiv55

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...