Hop til indhold

Recommended Posts

Her til aften var jeg på besøg hos PP thai massage. Jeg fik en god gang massage af Jip. Hun spurgte løbende om det var godt, hvilken jeg kun kunne bekræfte at det var :0). Jeg fik fp men kunne ikke holde lang tid for hun er meget heftig i sengen:0). Så jeg fik massage resten af tiden. Vi fik også talt rigtigt godt sammen og jeg sagde at jeg meget snart vil besøge hende igen. Hun er rigtig sød og har faktisk god humor

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte pp massage Idag det var faktisk kun anden gang jeg var på thai klinik

En hel time med alt hvad jeg kunne tænke mig

waugh

mener pigen hed Jip en sød lille nips med flotte bryster. 

Først fik jeg lækker fransk og det var hun god til endda rigtig god.  Derefter en lækker 69 hvor jeg rigtigt fik smagt på hende.  Slutteligt red hun mig rigtig længe derefter tømte hun pikken med lækker fransk. 

Sjovt nok var hun vild med den duft jeg havde på Armand Code. 

Nå så lækker massage ryg og skuldre og efter halv time var det tid til forsiden og pokkerme opdage hun at minien rørte på sig igen så heftig fransk og til hendes store fryd skød kanonen igen.  Derefter massage på overkrop og nakke og hele tiden har du det godt og var nede og tjekke om der var mere liv.

 Ak ja havde der bare været det.  Nu en times tid senere kunne jeg godt ha en omgang mere.  Slutteligt tøj på og er glas vand og så stak jeg hende en extra skilling. 

Men for pokker det er jeg nødt til at gentage en anden dag det var bare så godt man var jo som en tyve årige igen 

Redigeret af Knajten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knajten skrev, for 13 timer siden:

Besøgte pp massage Idag det var faktisk kun anden gang jeg var på thai klinik

En hel time med alt hvad jeg kunne tænke mig

waugh

mener pigen hed Jip en sød lille nips med flotte bryster. 

Først fik jeg lækker fransk og det var hun god til endda rigtig god.  Derefter en lækker 69 hvor jeg rigtigt fik smagt på hende.  Slutteligt red hun mig rigtig længe derefter tømte hun pikken med lækker fransk. 

Sjovt nok var hun vild med den duft jeg havde på Armand Code. 

Nå så lækker massage ryg og skuldre og efter halv time var det tid til forsiden og pokkerme opdage hun at minien rørte på sig igen så heftig fransk og til hendes store fryd skød kanonen igen.  Derefter massage på overkrop og nakke og hele tiden har du det godt og var nede og tjekke om der var mere liv.

 Ak ja havde der bare været det.  Nu en times tid senere kunne jeg godt ha en omgang mere.  Slutteligt tøj på og er glas vand og så stak jeg hende en extra skilling. 

Men for pokker det er jeg nødt til at gentage en anden dag det var bare så godt man var jo som en tyve årige igen 

Hvad gav du for det ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

1500 for 1 time med alt hvad jeg kunne ønske mig

 

Måske kunne jeg ha pruttet og måske kunne jeg ha fået det billigere andre steder
men jeg var godt tilfreds og det er jo det vigtigste

 

Redigeret af Knajten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
Knajten skrev, for 5 timer siden:

1500 for 1 time med alt hvad jeg kunne ønske mig

 

Måske kunne jeg ha pruttet og måske kunne jeg ha fået det billigere andre steder
men jeg var godt tilfreds og det er jo det vigtigste

 

Ja, hun er noget dyrere end Sukee men ikke bedre ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kintamani skrev, for 2 timer siden:

Ja, hun er noget dyrere end Sukee men ikke bedre ...

Sukee ?? Er hun også dernede. Fortæl !  Fortæl !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kintamani skrev, for 4 timer siden:

Ja, hun er noget dyrere end Sukee men ikke bedre ...

Næh - det er hun da kun, hvis man betaler åger, men det behøver man ikke (og BØR man ikke efter min mening). Var der i sidste uge, og da kostede 1 time med alt 1000 kr. Det gør det altid for mig alle steder uden undtagelse.

Hvorfor der skal betales disse overpriser, forstår jeg slet ikke...

mvh Lang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
Zar skrev, for 12 timer siden:

Sukee ?? Er hun også dernede. Fortæl !  Fortæl !

Nej det var bare en prissammenligning - undskyld hvis det blev misforstået .. hun er stadigvæk i Banegårdsgade 45 inde i gården ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja nogle påstår altid at de får det billigere

Meeen passer det det er jo nemt at postulere sligt og hvorfor?? 

Min beskedne erfaring er undlad at prutte pris,  betaler du prisen får du også en super behandling og det var mit sidste indlæg desangående pris

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næ, jeg gider såmænd hellere ikke debattere det som sådan - jeg har bare mit princip vedrørende det emne, og det hedder 1000 kr. eller ingenting. Hvorfor? - spørger du - fordi pigerne kunne gå hen og få det indtryk, at det er prisen...

mvh Lang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu altid givet 1500 hos Gib, syntes det er en fair pris, normalt inkluderer det to omgange med massage ind imellem og halvanden til to timer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest oldnielsen

.... havde ellers bestemt ikke at vende tilbage til Jib efter en tidligere oplevelser. Men argg.., nogle gange forsvinder fornuften. Selve akten er som sådan ok, men fornemmelsen af at det skulle gå hurtigt var der, selvom 1 time var aftalt. En anden gæst kom ind, og forspillet blev afbrudt for efterfølgende at blive forceret endnu mere. Der skulle jeg selvfølgelig være gået, men endnu engang argg...Efter 30 min. var det hele så overstået, og et spagt forsøg på at høre til hvad denne forkortede seance skulle koste, gav intet resultat. Prisen kr. 1.500 måtte betales. For tredje gang argg.. og så er det endegyldigt slut med at besøge Jib og PP Massage.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter

Lang.... Har samme princip, 1000 kr ellers nøjes jeg med massage, det virker for mig hvergang og får stadig en super service og gode oplevelser, forstår ikke det med at betale mere og være med til at skrue priserne op for alle andre....  Hvis man vil gøre/ give ekstra, så giv det som drikkepenge når i går, hvis servicen har været god og pigen har gjort det godt, det motivere til at give en god service. 

Bare en betragtning her fra sofahjørnet ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
oldnielsen skrev, den 5/3/2017 at 19:00:

.... havde ellers bestemt ikke at vende tilbage til Jib efter en tidligere oplevelser. Men argg.., nogle gange forsvinder fornuften. Selve akten er som sådan ok, men fornemmelsen af at det skulle gå hurtigt var der, selvom 1 time var aftalt. En anden gæst kom ind, og forspillet blev afbrudt for efterfølgende at blive forceret endnu mere. Der skulle jeg selvfølgelig være gået, men endnu engang argg...Efter 30 min. var det hele så overstået, og et spagt forsøg på at høre til hvad denne forkortede seance skulle koste, gav intet resultat. Prisen kr. 1.500 måtte betales. For tredje gang argg.. og så er det endegyldigt slut med at besøge Jib og PP Massage.  

Jeg kommer der heller ikke mere... hun er for grådig ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mindet
bipa skrev, den 13/12/2016 at 01:04:

Jeg hoppede lige forbi Thorvaldsensgade her i eftermiddags for få en omgang massage af de ædlere dele. 

Det var en meget positiv overraskelse at se Nong ( Hun har tidligere været i butikken i kælderen på Viborgvej overfor den Gamle By ) som jeg med succes har besøgt mange gange. Hun er efter min mening den thaipige som giver det ultimativt bedste blowjob uden gummi her i Aarhus! 

Afsutningen i dag var ingen undtagelse og Nong slugte da også klatten da jeg lå øverst i 69 eren, hun snoede sig hurtigt rundt og jeg fik fornøjelsen af at bruge min sidste energi i hendes lille dejlige numse, som hun også er meget professionel til at bruge.

Hele turen på en time inklusiv et glas cola og et dejligt brusebad med hende må jeg vist hellere give mig selv i julegave....   Igen :-)  

hvad gir du for sådan en herlig omgang massage med superfransk i slutningen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jyske brødre

nogen der ved om denne Gib/Jip dtadig er på adressen, og om hun tidligere har opereret i København? Skal til Aarhus mandag og overvejer et besøg. Hvad er åbningstiden på stedet.

mange spærgsmål men håber i kan hjælpe.

 

på forhånd tak.

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er der. Ved ikke om hun har været i Kbh før 

tror de lukker kl 20.00

men ring og bestil tid så du ikke bliver spist af med nhon eller hvad hun hedder.

Venligst 8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

... var på besøg en tidlig formiddag i sidste uge. Jeg havde skrevet via sms et par dage i forvejen og senere aftenen før og fik hver gang meget søde svar. Jeg har tidligere besøgt Jip og synes, at hun er både smuk, kvinde med indlevelse og en nærværende massøse. Endnu engang havde jeg en formidabel time. Jeg kommer bestemt tilbage!
 

Jip fortalte i øvrigt, at hun snart tager til Thailand og at Mint vender tilbage til PP.
 

Redigeret af blogbuster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aften 

Vil lige give en Update af stedet samt dele mit sidste besøg i lørdags.

Jeg var fredag aften blevet brændt af hos Amita på trods af at der var en klar aftale med en fin pige kl. 20.00 dette er sket andre steder før så jeg drog afsted igen lørdag. Blev modtaget en fin pige som hed maya, alt startede på vanligt vis og det var fint. Da talen kom på fuld pakke blev dette aftalt. Midt i starten skred tingene for hende og lige pludselig skulle alt gå mega hurtigt. Der sprang kæden for mig tog mit tøj på og skred. Betalte 300kr for en halv times massage. På vej ud fandt jeg ud af hvad der var sket, der sad næste kunde i sofaen og ventede men jeg var vred og gad ikke høre på hendes jamren om bod og bedring.

300 meter hende af gaden er der kommet et nyt sted, (saibua).tænkte at det skulle tjekkes. Blev lukket ind af en pæn dame som bad mig vente et kvarter. Der lavede jeg en sniger og sagde at jeg ville komme senere. Det blev ikke den dag, der så ikke ud til at være fest i sigte.

Tog ned til PP der er man som regel sikret lidt god sex medmindre Mali er der.

Blev modtaget af Mint som er der 2 mdr. mere.Den pige kan noget med mig :wub: først lidt massage så aftale om fuld pakke, hun skulle lige have en skylle og mens jeg lå kong hans kom Gib lige ind og bød sig til. Takkede pænt nej til hende da jeg glædede mig til Mint. Hos Mint fik jeg ALT. Hun knalder lækkert og indlevende. Mod slut kom Gib uventet ind igen. Og finalen blev en tunge bagtil og en på hovedet 4 bryster og et festfyrværkeri som slut. FUCK jeg har et godt minde på hornhinden.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
blogbuster skrev, for 2 timer siden:

8000:

...og mens jeg lå kong hans kom Gib lige ind og bød sig til.

Er Gip kommet tilbage?

Jeps det er hun og i topform

venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 11 minutter siden:

Jeps det er hun og i topform

venligst 8000

DET var pokkers. Nyt visum allerede! Hehe. Tror hun stadig 1 time er til 1500 for fuld pakke? Stedet ligger noget mere bekvemt for mig, når jeg ruller ind med "futteren" i eftermiddag i stedet for Trøjborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...