Hop til indhold

Recommended Posts

Nyder skrev, for 6 minutter siden:

Nogen der har erfaring med en som tilbyder dette meget gerne i  eller tæt på Aalborg 

mvg guest

Hvad går det ud på? Er det noget med musik? Jeg fatter simpelthen ikke hvad alle de forskellige termer dækker over. Sound???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Chris60 Ville have skrevet: "Velkommen til Sound, det gør det hele lidt lettere hvis du indsætter et Link, men eftersom du er ny herinde vil jeg gerne hjælpe dig. Håber du føler dig velkommen og vi glæder os til at læse din bidrag, har du spørgsmål vil vi naturligvis stå til rådighed"

Desværre kom han dog til at skrive dette i stedet:

Så vis dog et link!! Klovn!

Det fik han så fået velfortjent point for. Og derfor tænker han sig lige EKSTRA godt om når han poster den næste uges tid.

Redigeret af Extinguisher
Chris60 har fået det forkerte ben ind i sengen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brøndby skrev, 1 time siden:

https://xhamster.com/movies/528050/nurse_sounding_part_1.html

 

se dette link, og få svar på hvad sounding er, cirka 13 minutter inde i klippet . 

Jeg har prøvet det - det kan klart anbefales .

tak for hjælpen. Kald mig bare en kylling, men det skal jeg aldrig aldrig aldrig prøve. Jeg fik helt ondt i pikken af at se 5 sekunder af videoen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg spørgel lige forsigtigt igen.. er der nogen der har erfaring med en som tilbyder dette i Aalborg eller tæt på 

og og undskyld til dig Chris 60 at jeg Iker er lige så klog som dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brøndby skrev, for 18 timer siden:

https://xhamster.com/movies/528050/nurse_sounding_part_1.html

 

se dette link, og få svar på hvad sounding er, cirka 13 minutter inde i klippet . 

Jeg har prøvet det - det kan klart anbefales .

DET ER METALSTÆNGER OP I PIKKE NI URINRØRET DET SER FRÆKT UD MEN GØR SINDSYGT UND BAGEFER NÅ MAN SKAL TISSE RESTEN AF DAGEN HAR SELV PRØVET DET ET PAR GANGE 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 17 timer siden:

tak for hjælpen. Kald mig bare en kylling, men det skal jeg aldrig aldrig aldrig prøve. Jeg fik helt ondt i pikken af at se 5 sekunder af videoen.

det gør ikke ondt at få den stål stang op i urinrøret men når man ska ltisse går det sindsygt ondt i en hel dag efter man har leget med det  ser frækt ud men ved ikke hvor meget man evt kan tåle før det ør skade på pikken indvendigt gad vide om nogen fører den sound helt ned i  pungen har godtnok ikke set det på video

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby
spamand skrev, for 16 minutter siden:

det gør ikke ondt at få den stål stang op i urinrøret men når man ska ltisse går det sindsygt ondt i en hel dag efter man har leget med det  ser frækt ud men ved ikke hvor meget man evt kan tåle før det ør skade på pikken indvendigt gad vide om nogen fører den sound helt ned i  pungen har godtnok ikke set det på video

Det gør ondt, men ikke sindsygt ondt at tisse bagefter, men der findes jo flere forskellige størrelser, så man kan jo prøve sig frem . For mig er smerten bare en dejlig reminder om hvad jeg har været udsat for, og giver mig et lille smil på læben . 

En rigtig S/M person får jo et kick af at blive udsat for smerte, og sådan en person er jeg . 

download.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brøndby skrev, for 1 time siden:

Det gør ondt, men ikke sindsygt ondt at tisse bagefter, men der findes jo flere forskellige størrelser, så man kan jo prøve sig frem . For mig er smerten bare en dejlig reminder om hvad jeg har været udsat for, og giver mig et lille smil på læben . 

En rigtig S/M person får jo et kick af at blive udsat for smerte, og sådan en person er jeg . 

download.jpg

ja det kan du have ret i jeg er også til lidt sm / domnans men ikke smertei 1 heldag efter når man skal tisse det er sådan det føles at man ikke kan styrre ha du prøvet at få en sådan stang helt ned i pungen hvor lang kan den gå ned uden at gøre skade ved godt der skal bruge en del crem  olie eller glidemiddel kommer du så ikke bagefter en sådan omgang jeg gjorde ikke men vil egentlig så hellere have en omgang med en penisvacum pumpe det følersednu frækkere og sikke en følelse man har i så stor og stik pik som en  vacum pumpe kan give og der er ingen smerte men pikken kan blive lidt blå i hunden hvis man pumper for hårdt op 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 21 timer siden:

Hvad går det ud på? Er det noget med musik? Jeg fatter simpelthen ikke hvad alle de forskellige termer dækker over. Sound???

hej jeg kender godt den slags og der er kun engang imellem en eller 2 kvinder som tilbyder det når de er på  gæste visit i Aalborg området jeg skal nok give dig en vink når der er i nærheden en domina det tilbyder pikudvidelse er du også til penis vacum  pumpe det er meget bedre oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonasfrapuls skrev, den ‎13‎-‎12‎-‎2016 at 02:26:

Jeg har prøvet det en del gange. Det gør ikke ondt. Til gengæld føles det sindssygt lækkert ;) Tålmodighed og smørelse er vejen frem

Hej Jonas,

Vil du afsløre, hvem det er, du har prøvet det med - hvis altså det er en GP.

Tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er mange år siden jeg første gang prøvede sounds, det er en af det fedeste følelser at mærke sounden bevæge sig i urinrøret.

Start med de små f.eks 4 mm, man bør ikke bruge noget som er tyndere. Senere kan man øge størrelsen, men det er i sig selv ikke nødvendigvis et mål.

De fleste dominaer i Danmark tilbyde sounds. Men vælg en hvor renheden er i top.

Hvis der skulle kommer en rift i urinrøret, ja så svir det når man tisser, men er hygiejnen i orden er det ikke noget problem.

Lige et link til et clip med sounds.

https://xhamster.com/movies/2120679/sounding.html

Prøv det, det er bare dejligt, og lad os andre høre om jeres første gang med sounds

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sn57 skrev, for 49 minutter siden:

Det er mange år siden jeg første gang prøvede sounds, det er en af det fedeste følelser at mærke sounden bevæge sig i urinrøret.

Start med de små f.eks 4 mm, man bør ikke bruge noget som er tyndere. Senere kan man øge størrelsen, men det er i sig selv ikke nødvendigvis et mål.

De fleste dominaer i Danmark tilbyde sounds. Men vælg en hvor renheden er i top.

Hvis der skulle kommer en rift i urinrøret, ja så svir det når man tisser, men er hygiejnen i orden er det ikke noget problem.

Lige et link til et clip med sounds.

https://xhamster.com/movies/2120679/sounding.html

Prøv det, det er bare dejligt, og lad os andre høre om jeres første gang med sounds

 

 

jeg syntes det ser drøn frækt ud på video og har selv expeterenteret lidt på hjemme bassis med diveres det gør ikke ondt at føre det op men der er når man skal tisse bagefter det gør sindsygt ondt flere gange

der er flere der er begyndt at tilbyde det i en sm leg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, den 15/12/2016 at 23:51:

Hej Jonas,

Vil du afsløre, hvem det er, du har prøvet det med - hvis altså det er en GP.

Tak.

Ingen GP. Det har været med fruen i huset

Del dette indlæg


Link til indlæg
spamand skrev, den ‎13‎-‎12‎-‎2016 at 19:23:

DET ER METALSTÆNGER OP I PIKKE NI URINRØRET DET SER FRÆKT UD MEN GØR SINDSYGT UND BAGEFER NÅ MAN SKAL TISSE RESTEN AF DAGEN HAR SELV PRØVET DET ET PAR GANGE 

Hehe - efter nogle gange gør det ikke ondt mere, med mindre det er gået lidt for stærkt. Koden er som nævnt ovenfor at tage det roligt, den skal ikke presses ned, men falde via tyngdekraften og hives stille op igen...

 

/MF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...