Hop til indhold
sleipnir

Er der nogen det har været sammen med hende her?

Recommended Posts

Hun er en smuk pige, helt sikkert en smuk træt pige.  

Jeg har ikke mødt hende næh men billeder siger ofte mere end ord. Hun virker uoplagt, der er et underligt tomt blik i hendes øjne og ja træt. hun prøver at være noget hun ikke kan være. jeg ser bare noget andet end du ser, jeg tager måske fejl. Jeg vil nok finde en anden hvis det var mig.

jeg tænker også hvad laver du dog i Danmark hvad laver du dog på de billeder og hvorfor er du på de billeder?

Men tager måske fejl. jeg er altid i tvivl og er aldrig sikker i noget.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 51 minutter siden:

Jeg tror du skal bede om en MMS med et billede af hende sammen med dagens avis. ;)

kan man det? har du prøvet det nogensinde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
sleipnir skrev, 1 time siden:

kan man det? har du prøvet det nogensinde?

Ja, det kan man godt somme tider. ;-)  Det kommer lidt an på hvor outdated arbejdsmobilen er. Mange bruger jo mobiler fra forrige årtusinde! :-) Og det er ikke engang løwn!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne ikke nære mig og var forbi hende her selv om billederne ikke var ægte. Jeg havde besluttet mig for at hvis det var helt ved siden af ville jeg gå igen. Men hun lignede sku meget godt, faktisk blev jeg præsenteret for 2 forskellige piger begge 18 år og meget lækre. (man kunne også prøve begge to samtidigt for 2x prisen, men det magtede jeg ikke lige i det øjeblik)

Jeg valgte hende som hed "Niki" (hende som billedet skulle forestille).

Hun var meget lækker men jeg fandt hurtigt ud af at hun var HELT ny i brangen, og selve agten var derfor der efter.  Det lykkedes mig desværre at fange hende samme dan som hun tog hjem, så der bliver ingen gentagelse.

Men for 700 kr for 30 minutter følte jeg mig ikke snydt, det er uden tvivl det yngste jeg har prøvet siden jeg selv var den alder!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...