Hop til indhold
Guest Sweex

Linda hot brazilian?

Recommended Posts

Ja hun ser skøn ud har ikke mødt hende, men jeg vil være skeptisk. jeg vil tænke mig godt om hvis jeg vil møde ham

1 hun er udlænding, det behøver ikke at være noget dårligt men hører ofte at folk har haft kedelig oplevelser herinde med udlændige. Og man ser ikke øjnene, hvorfor ikke dække hele ansigtet hvorfor kun lige øjnene, mystisk?

men tag chancen og mød hende. og skriv om det herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Romantikeren skrev, for 38 minutter siden:

Ja hun ser skøn ud har ikke mødt hende, men jeg vil være skeptisk. jeg vil tænke mig godt om hvis jeg vil møde ham

1 hun er udlænding, det behøver ikke at være noget dårligt men hører ofte at folk har haft kedelig oplevelser herinde med udlændige. Og man ser ikke øjnene, hvorfor ikke dække hele ansigtet hvorfor kun lige øjnene, mystisk?

men tag chancen og mød hende. og skriv om det herinde.

Lidt sund skepsis er altid en god idé. men jeg syntes nu aldrig jeg er blevet vildt skuffet med de brasilianske piger i dk. og det er vel ikke unormalt at de.kun dækker øjnene på deres billeder. men en fyldig anmeldelse skal i nok få HVIS jeg tager chancen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...