Hop til indhold
Guest singelmanden

Sperm-orgie i Aalborg.

Recommended Posts

Guest Hybris

Det bliver nej tak fra.

Kr. 500,00 for at blive suttet lidt og så skal man oveni købet gøre sig selv færdig + alt det andet bavl, som de kommer med, bl.a. at man kan få lov at babbe hans lem. Nej fy for satan.

Den er for langt ude til mig ......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
singelmanden skrev, for 23 timer siden:

Sludder. Der står da ingen steder, at man må babbe hans lem.

Nej ikke direkte.

Men der står dette: Citat: "Du skal ordne dig selv sammen med de andre og komme i hendes mund eller ansigt."
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest singelmanden
Hybris skrev, for 41 minutter siden:

Nej ikke direkte.

Men der står dette: Citat: "Du skal ordne dig selv sammen med de andre og komme i hendes mund eller ansigt."
 

Fatter du ikke hvad de mener ? - Det er da meget enkelt, at forstå.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Gad vide om de forskellige par herinde virkelig tænder på "gang-bang", og det det indeholder, eller det kun er pengene der lokker/ er brug for? 

Jeg synes der er langt imellem dem der lugter af rigtigt gang-bang, og noget kortere imellem dem der har 10 forskellige priser og 10 forbehold... 

Miss Hell er en af de ganske få, der virker som om ikke kun gør det for møntens skyld  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Langt de fleste gør det for pengenes skyld, det er der ingen tvivl om. De siger godt nok, at de elsker at lave det, men vi andre er jo ikke så dumme, at vi hopper på den "limpind". Vi kan jo mærke om de virkelig kan lide det, når vi ordner dem.

Men jeg må så godt nok sige, at jeg har deltaget i et par stykker nede i Vejle og Århus, hvor man virkelig kunne mærke, at pigerne kunne lide det. I flere af dem var der ikke kun én pige med hele 2 piger.

Det var ren fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
singelmanden skrev, den ‎13‎-‎12‎-‎2016 at 18:34:

Fatter du ikke hvad de mener ? - Det er da meget enkelt, at forstå.

Lige meget hvad jeg fatter og ikke fatter. Jeg syntes de kan sige til, når vi skal komme og give konen en ordentlig tur med "rumsterstangen". Så er jeg med .....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...