Hop til indhold

Recommended Posts

Guest dykker

Har mødt hende en gang, en stor og lidt buttet pige, meget fræk og det virker som hun rigtig nyder legen,

hun blev super våd den dag jeg mødte hende. Så fræk men lidt kraftig efter min smag.

Men seriøs er hun bestemt

 

Kim

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været hos hende en enkelt gang. Meget sød og imødekommende og blev mega våd, man kunne mærke hun også havde lyst. ville ikke sige kraftig, nærmere en kurvet pige men bestemt et besøg værd. sutter godt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris2k

Har os været et besøg forbi hende, hun er lidt af en vildkat med smukke former og vi havde så meget fart på at vi nærmest glemte kondomet, vil lige høre jer andre om det foregik med eller uden gummi ???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må sige jeg også først gik ud fra hun ikke var seriøs, fordi hun brændt mig af engang så en fredag aften kl 24 tiden var jeg inde på SD også så jeg hun var online også at det ikke var fedt at blive brændt af, hun sagde undskyld og ville godt lave en ny aftale med mig, vi skrev frem og tilbage derinde, så smed hun sit nr til mig og vi sms lidt, og jeg prøvet alt for at ses nu her, men hun var for træt sagde hun, så kl 2:30 skrev jeg til hende igen og sagde at jeg ikke kunne sove og var liderlig efter hende, og skrev tilbage at hun heller ikke kunne sove og hun selv var lidt liderlig, så skrev hun at hvis jeg var frisk nu så kunne jeg komme og kneppe hende, så jeg hoppede i bad og afsted, vi aftale et hurtigt besøg da kl var ved at være 03 om natten, jeg kom hjem til hende og hun havde kun en morgenkåbe på og da jeg kom ind og lukkede hovede døren så smed hun sig morgenkåbe og var helt nøgen indeunder ;-) også var vi igang, vi aftale et kort besøg men jeg endte med at være der i ca 1½ time hvor vi bare lå og knalde sammen, fuck hun er dejlig og rigtig gode bryster :-) skal helt klar se hende igen hvis hun er frisk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Det er sådan en oplevelse der gør at jeg stadig hænger på derinde. Men det er sq ofte besværligt, og traditionelle GP'ere sikrere at kontakte, så ved ikke om jeg forlænger næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
The_Man skrev, den 2/1/2017 at 16:02:

Jeg må sige jeg også først gik ud fra hun ikke var seriøs, fordi hun brændt mig af engang så en fredag aften kl 24 tiden var jeg inde på SD også så jeg hun var online også at det ikke var fedt at blive brændt af, hun sagde undskyld og ville godt lave en ny aftale med mig, vi skrev frem og tilbage derinde, så smed hun sit nr til mig og vi sms lidt, og jeg prøvet alt for at ses nu her, men hun var for træt sagde hun, så kl 2:30 skrev jeg til hende igen og sagde at jeg ikke kunne sove og var liderlig efter hende, og skrev tilbage at hun heller ikke kunne sove og hun selv var lidt liderlig, så skrev hun at hvis jeg var frisk nu så kunne jeg komme og kneppe hende, så jeg hoppede i bad og afsted, vi aftale et hurtigt besøg da kl var ved at være 03 om natten, jeg kom hjem til hende og hun havde kun en morgenkåbe på og da jeg kom ind og lukkede hovede døren så smed hun sig morgenkåbe og var helt nøgen indeunder ;-) også var vi igang, vi aftale et kort besøg men jeg endte med at være der i ca 1½ time hvor vi bare lå og knalde sammen, fuck hun er dejlig og rigtig gode bryster :-) skal helt klar se hende igen hvis hun er frisk 

Hvad måtte du slippe ? 

Lyder som en fed oplevelse :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige mødt hende og hun er super dejlig. :) 

Vi havde skrevet sammen i ret lang tid på sugardaters, så endelig fik vi aftalt en tid. Det foregik hjemme hos hende på Amager, dejligt ikke at skulle booke hotel eller gå i solcenter :) Vi snakkede godt og var sammen en times tid, lækkert blowjob og fræk sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
James bond 007 skrev, den 1/25/2017 at 16:41:

Hvad måtte du gi ?

Hun skrev 1500,- for "et par timer..." ikke min stil, blokerede, men nu er der blevet spurgt nok gange :) 

En sniger skrev, den 12/12/2016 at 15:19:

men jeg kan være i tvivl om, hvor vidt hun er semi-pro?

Ved ikke hvornår en pige er semi-pro, men kan forestille mig at I er en del der "deler hende" - husk gummi ;) 

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...