kapan 90 Skrevet 12. December, 2016 Jeg har tidligere besøgt en tøs der var på hadsundvej i Aalborg. Desværre har jeg ikke set hende længe. Og er på jagt efter en ny tøs. Sendt gerne PM hvis du kender eller er den tøs, jeg søger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 951 Skrevet 12. December, 2016 Dette lyder interessant, følger lige med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 12. December, 2016 kapan skrev, for 4 timer siden: Jeg har tidligere besøgt en tøs der var på hadsundvej i Aalborg. Desværre har jeg ikke set hende længe. Og er på jagt efter en ny tøs. Sendt gerne PM hvis du kender eller er den tøs, jeg søger Hvis det var ovenpå værtshuset så er der lukket for længe siden, begge steder i Vejgaard som lå ovenpå værtshuset i begge ender af Vejgaard er lukket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kapan 90 Skrevet 12. December, 2016 Nej hun var tæt på biblioteket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brandmand 136 Skrevet 12. December, 2016 Du tænker på Sara i Aalborg. Jeg ved heller ikke hvor hun blev af - hører gerne nærmere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 12. December, 2016 kapan skrev, 1 time siden: Nej hun var tæt på biblioteket Ok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brandmand 136 Skrevet 6. Februar, 2018 Tja, Tiden går - der skulle ikke være nogen der har stødt på Sara igen ? Hun var møj dejlig. Hej, Brandmand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatpung 81 Skrevet 6. Februar, 2018 kapan skrev, den 12/12/2016 at 21:22: Nej hun var tæt på biblioteket Hej det sted er lukket desværre hun kunne også lege Domina det prøvede jeg hos hende hun var en moden lidt fyldig fræk kvinde hun er holdt op men der er en anden der har overtaget hendes telefon nr Ja det er underligt?? men hende bryder jeg mig ikke om hun er mega dyr og kold skid har vist et sted iGug eller syd for Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg