Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kan bekræfte. En kælder på Nrb. Hun er tyndere og mindre end billederne viser. Generelt sælger billederne hende en smule bedre, end hun ser ud. Hun kan ikke et ord engelsk. Så det er lidt svært. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pilfingeren skrev, for 7 timer siden:

Jeg kan bekræfte. En kælder på Nrb. Hun er tyndere og mindre end billederne viser. Generelt sælger billederne hende en smule bedre, end hun ser ud. Hun kan ikke et ord engelsk. Så det er lidt svært. 

men var hun god til sit erhverv?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tog en 'prøve' forleden: 15 m for 300. Det var godt givet ud, hvis man er horny og vil have en effektiv omgang: Hun er lidt mere petit end på fotos. Lysere hår (farvet) Taler meget lidt engelsk! Men kropssprog gik fint. Hun var smilende, sød uden at være super-over-engageret: Suttede kondom på og ville tages på imens (bad om det, dirigerede mine hænder) God suger uden tænder. Så derudaf, hun var våd og klar og engageret. Hun var som sagt petit og tynd, men med fast kød og nok flæsk på ballerne til at hun fik nogle klask, mens jeg tog hende doggy. Vi nåede 4 stillinger, før jeg ikke kunne holde kanonladningen tilbage og det passede fint med et lille kvarter. Ville gerne tilbage for en quickie. Det er en kælder, blind vej på Nørrebro. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...