Hop til indhold
Life2802

Maya Kolding

Recommended Posts

Syntes ikke helt det er så positive anmeldelser der findes. 

Mange anklager hende for at være en anden person end hende på billederne. 

Redigeret af Hedensted

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende for en 14 dages tid siden. Petit dejlig pige god røv små bryster med gode vorter.

Fik en halv time for 700 kr. Hun var lækker. Da hun fik en orgasme var hun ikke så aktiv mere så jeg vendte hende om og gjorde færdig i doggy

dejligt knald lækkert blæs

jeg gentager gerne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
Joey Joe Joe skrev, for 2 timer siden:

Billederne er falske. Jeg vil ikke anbefale hende. Der er meget bedre i Kolding.

Hej Joey, kan du give et par eksempler på de gode piger i Kolding? Jeg syne ikke udbuddet er imponerende... Evt. i en PM for ikke at afspore tråden om Maya...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Jeg tog chancen og besøgte hende idag..På nettet ser hun jo lækker ud og lover at man bliver sendt i himlen.

Hun ligner ikke billeder - bevares lille numse og sødt ansigt. Hendes indlevelse er ikke god. Jeg havde fået 15 min til 500,00 

Jeg regnede med at smage hendes pussy - men nej det må man ikke til den pris - okay - hvad så med kys - nej heller ikke det...

Det skal siges jeg kom som en pæn mand og nyvasket. Så vil jeg hellere have en sød thai pige med god indlevelse og kys.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har været mange advarsler om Maya i Kolding tidligere. Hop ikke på den. Det lyder vældig godt i annoncen. Men er noget helt andet man møder/får.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Ja - det fandt jeg efterfølgende ud af - men hun havde pludselig fået nye billeder som lokkede mi i dag:-)...savnede så vindt den indlevelse

som jeg eks fik i sidste weekend ved Thai Nam i Agerbæk.....

Jeg har sendt hende en sms og skrevet at hun står med mange dårlige anmeldelser på Eoruguide...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...