Hop til indhold
Frisk

Thaimassage i Kruså

Recommended Posts

Jeg besøgte River Kwai massage i Kruså i lørdags. De havde tilbud på en times oliemassage til 300 så det bestilte jeg og bad om den mindste eller yngste der var på vagt.

Jeg ankom og blev modtaget af May. En sød lidt buttet pige. Herefter kom en række personlige oplysninger. En rigtig gentleman kunne naturligvis aldrig finde på at udlevere så private og let genkendelige informationer

Hun spurgte med det samme om jeg ønskede ekstraydelser og blev tilbudt svensk 400, fransk med gummi 500 og sex (tolker jeg som samleje) 1000.

Jeg valgte fransk selv om det var med kondom.

Det var en nogenlunde men for blid og for kortvarig massage af bagsiden (hvis det skal være mere fast har de åbenbart en "mix" på menuen. Hun hentede varmt vand og fjernede olien inden jeg vendte mig om. Kun benene fik en meget sporadisk massage på fronten. Derefter monterede hun kondomet og gik i gang med en MEGET forsigtig fransk. Det var FOR forsigtigt efter min smag så jeg bad om at få asflutning med oliesvensk i stedet. Efter afslutningen blev olien også tørret af fronten og jeg kunne klæde mig på.

Jeg var ude af døren efter 45 minutter alt inkluderet. Jeg tror ikke jeg kommer igen. Hellere en ordentlig gang massage hos et sted der ikke giver ekstra og så måske en quickie et andet sted.

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...